شناسهٔ خبر: 44207530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

ایران اسلامی انتقام ترور دانشمند هسته ای کشور را خواهد گرفت

اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده، گفت: ایران اسلامی در برابر جنایت تروریستی در خصوص به شهادت رساندن دانشمند هسته ای کشور ساکت نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خصوص شهادت محسن فخری زاده آمده است:

شهادت مظلومانه دانشمند خدوم و مدیر عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به‌دست جنایتکاران تروریست نشان از نقطه ضعف دشمنان دارد و مردم وفادار و انقلابی ایران اسلامی با این اقدامات ضد انسانی هرگز از آرمان‌های نظام اسلامی دست بر نمی‌دارند.

شهید فخری زاده نمونه‌ای از هزاران ایرانی متعهد و ارزشمند است که در مسیر پژوهش و تحقیقات، توسعه علمی و فناوری دفاعی کشور خدمتگزاری صادقانه داشت و شاگردان برومند و وفادار تربیت کرده است و در شرایط سخت شیوع ویروس کووید ۱۹ برای پیشگیری و تولید واکسن نیز گام‌های بلند و قابل تقدیری برداشته و منشأ آثار و برکاتی بود.

خون این شهید ارزشمند، ملت بزرگ ما را در راه اسلام و نظام اسلامی و مقابله با توطئه‌گران مقاوم‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد و شاگردان و تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل و راه سرداران و استادان و بسیجیان فداکار شهید را با تمامی وجود تداوم خواهند بخشید و هرگز خسته و تسلیم نمی‌شوند.

وجود رژیم غاصب و مزدور صهیونیستی و عمال جنایتکار او در منطقه عامل شرارت و ناامنی است و فرزندان مکتب حسین (ع) هرگز در برابر بدخواهی و شرارت دشمنان تسلیم نخواهند شد.

ایران اسلامی در برابر این جنایت تروریستی ساکت نخواهد بود و انتقام پاکان و پاکیزگان را از بدخواهان می‌گیرد و به تروریست‌های وحشی و جنایتکار صهیونیستی اجازه تکرار این قبیل وحشی‌گری‌ها را نمی‌دهد.

نظر شما