شناسهٔ خبر: 44206821 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونای استان قزوین:

مردم شهر را خلوت کنند تا آمار ابتلا به بیماری کاهش یابد

فرمانده قرارگاه کرونای استان قزوین گفت: از شهروندان انتظار داریم در هفته جاری از مراجعه به ادارات خودداری کرده و شهر را خلوت کنند تا آمار ابتلا به ویروس کرونا کاهش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه قرارگاه کرونای استان قزوین که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به محدودیت ایجاد شده و تعطیلی برخی ادارات از شهروندان انتظار داریم از رفتن به ادارات خودداری کرده و این هفته در منزل بمانند.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم در هفته پیش رو شهر را خلوت کرده و از تردد جلوگیری کنیم می توان امیدوار بود که تعداد بیماران بشدت کاهش پیدا کند.

حبیبی یادآورشد: اگر ادارات، اصناف و فعالیتهای غیر ضروری در استان تعطیل شده و شهرها خلوت شوند زنجیره انتقال ویروس قطع شده و می توانیم قزوین را از وضعیت قرمز خارج کنیم.

قرارگاه 2

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا دراستان قزوین بیان کرد: از بانکها هم انتظار داریم مراعات حال مردم را کرده و از برگشت زدن هر گونه چک در این ایام جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین از مدیران دستگاههای خدمات رسان خواسته ایم مراقب باشند تا خدمات رسانی متوقف نشده و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

حبیبی کنترل پایانه های مسافری را ضروری دانست و اظهارداشت: شرکت هایی که پروتکل های بهداشتی و ظرفیت 50 درصدی مسافر را رعایت نکنند باید بازخواست شده و با آنها برخورد شود.

وی گفت: فعالیت دفاتر پیشخوان و مهد کودک هادر این هفته ممنوع است و در صورت لزوم و نیاز برای تعدادی از مهدها با رعایت پروتکل ها در هفته آینده مجوز فعالیت صادر خواهیم کرد.

حبیبی اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی ساختان با ظرفیت 5 درصدی برای پاسخگویی به درخواست های اقدام ملی مسکن می تواند فعالیت کند.

وی اضافه کرد: فعالیت های ورزشی تعطیل شده ولی تمرین تیم فوتبال شمس آذر به دلیل حضور در لیگ باشگاههای کشور بدون تماشاگر مجاز است.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما