شناسهٔ خبر: 44206289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خون پاک شهدا ظلم ستیزی را پررونق‌تر از گذشته خواهد کرد

امام جمعه یزد و جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی شهادت پر افتخار فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حضرت آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی شهادت پر افتخار فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح  را تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًاَ

شهادت سردار اسلام، دانشمند پر افتخار و مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران؛

محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به دست تروریست‌های کوردل، وابستگان اسکتبار و رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران شد.

شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده معزز، همکاران، مجموعه علمی و نظامی کشور، دوستدارن و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهید محسن فخری زاده همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و برای بازماندگان و وابستگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

جنایتکاران و دشمنان بدانند طبق وعده الهی که فرمود: إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای ترور و شهدای مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست و در مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

بدون شک خون پاک این شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق‌تر از گذشته خواهد کرد.
ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور  در پی ترور شهید دکتر محسن فخری زاده
بسم رب الشهداء
خبر شهادت دانشمند مجاهد و مدیر جهادی شهید محسن فخری زاده که درسه دهه جهاد علمی نفس تازه‌ای به پیشرفت‌های علمی کشور وارد کرد تاثر و تالم همه‌ی آنانی که دل در گرو اقتدار ایران اسلامی دارند را برانگیخت.

دشمنان ایران اسلامی بدانند که از خون فخری زاده‌ها هزاران عاشق وطن، چون او خواهند رویید تا نگذارند خواب شوم رذیل‌ترین انسان‌های تاریخ برای مردم عزیز ایران تعبیر شود.

از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انتظار می‌رود با شناسایی و دستگیری عوامل این  جنایت، آنان را به سزای عمل کثیفشان برسانند.
عاملان و حامیان این حادثه جنایت بار نیز بدانند که دیر نیست به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی فَأَخَذَتْهُمُ الصَّاعِقَةُ وَ هُمْ یَنْظُرُونَ • فَمَا اسْتَطاعُوا مِنْ قِیامٍ وَ ما کانُوا مُنْتَصِرِینَ چنان درهم کوبیده خواهند شد که فرصت ایستادن نداشته باشند.
انشا ءالله
محمدصالح جوکار
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ی

نظر شما