شناسهٔ خبر: 44205850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد

تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه،  جواد علمائی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل « اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، باید با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان ترتیبی اتخاذ شود تا تشکیل کلاسهای درسی در زمان های پیش بینی شده صورت پذیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی ,

در این دستورالعمل تأکید شده است: با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاسها در نیمسال اول برای ورودی های قبل از 99، تعداد جلسات کلاسها برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی 16 هفته (جلسه) و برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و دامپزشکی 17 هفته (جلسه) برگزار شود.

ضمناً با توجه به تأخیر در شروع کلاسهای درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی 1399 -1400 ، واحدها/مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاسها به منظور تکمیل تعداد جلسات (16 هفته و 17 هفته) تا قبل از امتحانات هستند.

درخصوص کلاسهای مشترک ورودی های قبل 99 یا پذیرفته شدگان جدید در نیمسال اول، تقویم آموزشی (پایان کلاس و امتحانات) ورودی 99 ملاک عمل قرار گیرد و براساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما