شناسهٔ خبر: 44205797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

ماجرای حضور جنجالی والا رضا؛ نوه پروین در پرسپولیس

صاحب‌خبر -

حضور نوه علی پروین در تیم نوجوانان پرسپولیس باعث شده تا هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌ها انتقاداتی از این اتفاق شود.

چند روز پیش یک استوری از علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس، حاشیه‌ جدیدی برای این باشگاه ساخت. در عکس مشخص است که والا رضا نوه اسطوره پرسپولیس به هیچ وجه در شرایط جسمانی مناسبی برای حضور در تیم‌های پایه پرسپولیس نیست، اما در تمرینات این تیم حضور دارد.

خبرآنلاین در این‌باره می‌نویسد: شاید یکی از دلایلی که مسئولان باشگاه پرسپولیس به این مسئله وارد نمی‌شوند، فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. پرسپولیس به تازگی از شوک صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی سابق خود خارج شده است. همچنین علاوه بر این مسئله، باشگاه پرسپولیس هنوز با حاشیه‌ها و انتقادات زیادی درمورد فصل نقل‌وانتقالات خود روبه‌رو است. احتمالاً مدیران این باشگاه قصد دارند با آرام کردن فضا، این تیم را بدون هیچ درگیری ذهنی‌ای راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا کنند و در سه هفته باقی مانده این باشگاه در آرامش نسبی باشد.

اما نباید این مسئله را فراموش کرد که باشگاه پرسپولیس، یکی از دو باشگاه بزرگ ایران است و هر روز اخبار و حاشیه‌های زیادی درمورد این باشگاه منتشر می‌شود، بنابراین آرام نشان دادن اوضاع و توجه نکردن به مسائل مهم تیم‌های پایه-در کنار مسائل دیگر-می‌تواند به زخمی بزرگ در پیکر این باشگاه تبدیل شود. زخمی که حتی این باشگاه را تا پیش از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا با چالشی بزرگ روبه‌رو کند و باعث شود اعضای مجموعه پرسپولیس قبل از مهم‌ترین دیدار فصل خود از آمادگی ذهنی کافی برخوردار نباشند.

نظر شما