شناسهٔ خبر: 44205677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فعالان دانشجویی کشور ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند / دیگر راهی برای مذاکره باقی نمانده!

فعالان دانشجویی کشور امروز با برگزاری تجمع‌هایی در شهرهای مختلف، ترور شهید فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از فعالان دانشجویی دانشگاه‌های کشور امروز با برگزاری تجمع هایی در شهرهای مختلف، ترور شهید فخری‌زاده، پدر برنامه هسته‌ای ایران را محکوم کرده و خواستار برخورد وزارت خارجه با عوامل این حادثه ترورویستی شدند.

 

دانشجویان در این تجمع‌ها از مجلس خواستار ارائه و تصویب اقدام متقابل عاجل در مقابله با این جنایت شدند. بازگشت کامل به روند پیشرفت هسته‌ای کشور، اخراج بازرسان و جاسوسان آژانس انرژی اتمی و همچنین ورود جدی قوه قضائیه به موضوع مجازات عاملان خارجی و داخلی این ترور از شعارهای تجمع کنندگان بود.
 
در این راستا جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان هرمزگان با برگزاری تجمعی مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس، خواستار پیگیری حقوقی ترور شهید محسن فخری زاده شدند.

دانشجویان بسیجی در این تجمع از دولتمردان خواستار پاسخ دندان شکن و قاطعانه به این اقدام ناجوانمردانه صهیونیسم و استکبار جهانی و همچنین پیگیری حقوقی وزارت امور خارجه و همچنین نهاد‌های ذیربط در این خصوص شدند.
فعالان دانشجویی کشور ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند
 
ظهر امروز هم جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان لاهیجان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور در میدان دانشگاه شهرستان تجمع کردند. این تجمع با محور‌یت مطالبه اخراج جاسوسان آژانس انرژی اتمی و توقف کامل بازرسی‌های آژانس از مراکز هسته‌ای برگزار شد.

در این تجمع اعتراضی که با رعایت پروتکل‌های بهداشت برگزار شد، بیانیه‌ای از سوی علی اصغر فروتن، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان قرائت شد.
فعالان دانشجویی کشور ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند
 
 تجمع دانشجویی و مردمی قم هم در واکنش به شهادت تروریستی دکتر محسن فخری زاده با همکاری بسیج دانشجویی این استان برگزار شد.

در این تجمع، شرکت کنندگان با در دست گرفتن دست نوشته‌هایی انزجار خود را از رژیم اشغال گر قدس اعلام کرده و خواستار عملی کردن انتقامی سخت شدند.
فعالان دانشجویی کشور ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند
 
اما صبح امروز دانشجویان شیرازی نیز در محکومیت دولت‌های تروریست و استکبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای و اقدام منفعلانه دولت، مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه تجمع کردند. در این تجمع اعتراضی که با رعایت پروتکل‌های بهداشت برگزار شد، بیانیه ای نیز قرائت شد.
فعالان دانشجویی کشور ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند
 
جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم انقلابی مشهد هم ظهر امروز با تجمع مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی، اعتراض خود را به ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان اعلام کردند.
 
در این تجمع دانشجویان و مردم با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با مضمون «ترور محصول دیپلماسی ذلت»، «انتقام سخت- خروج آمریکا از منطقه»، «برجام را تمام کنید»، «بازرسان آژانس: جاسوسان سیا و موساد»، «سردار سلامی، الوعده وفا»، «سکوت، مجوز ترور‌های دیگر» و «نفوذی داخلی، جی پی اس اسرائیل» اعتراض خود را به انفعال دولت و وزارت خارجه نسبت به ترور شهدای هسته‌ای و حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تأسیسات حساس هسته‌ای کشورمان، اعلام کردند.
<div id="video-display-embed-code_1217436" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/893303/1217436?width=400&height=300"></script></div>
 
البته دانشجویان انقلابی و مردم شهید پرور یزد  نیز ظهر امروز در واکنش به این اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی مقابل دفتر وزارت امور خارجه تجمع کرده و خواستار خروج دولت از رویکرد منفعلانه شدند.
فعالان دانشجویی کشور ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردند
 
دانشجویان بسیجی رودان هم در پی شهادت دانشمند صنعت دفاعی کشور، مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کرده و برخورد قاطعانه با عوامل ترور شهید محسن فخری زاده را خواستار شدند.
 

انتقام ترور شهید فخری زاده هرچه زودتر گرفته شود

ناگفته نماند دانشجویان دیگر دانشگاههای کشور هم از نخستین ساعات این حادثه تروریستی در بیانیه‌هایی خواستار برخورد قاطعانه با عاملان داخلی این جنایت شدند و همچنین اعلام کردند که انتقام سخت این جنایت باید هر چه زودتر از عاملان اصلی آن گرفته شود.
 
بیشتر بخوانید:
 
خاطرنشان می شود بعدازظهر روز جمعه، 7 آذر ماه 99 محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع کشورمان طی یک عملیات تروریستی در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک تروریست‌ها به درجه شهادت نائل آمد.

نظر شما