شناسهٔ خبر: 44205522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر سردارجنگل پیروز شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک دیدار دوستانه برابر سردارجنگل گوراب زرمیخ پیروز شد.

صاحب‌خبر -

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد در این دیدار دوستانه و تدارکاتی با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ به برتری دست یابد.

رادنی دیدار افزود: در جریان این دیدار دوستانه که در رشت انجام شد، گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت را حامد حاجتی ( ۲ گل) و سیدعلی یحیی زاده به ثمر رساندند تا سرخپوشان رشتی در این دیدار تدارکاتی به پیروزی پرگلی دست یابند.

وی ادامه داد: البته کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار تدارکاتی برابر سردارجنگل گوراب زرمیخ که نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته سوم کشور است،  از اکثر بازیکنان جدید خود سود برد و با ترکیب های متفاوتی برابر حریفش به میدان رفت.

وی بیان کرد: با توجه به جدایی اکثر بازیکنان فصل گذشته سپیدرود رشت و نیز جذب بازیکنان جدید زیادی که توسط مسئولان این باشگاه انجام شد، بازی های تدارکاتی و دوستانه برای سپیدرود رشت بسیار حائز اهمیت است چون باعث هماهنگی بیشتر بین بازیکنان و در مجموع باعث هماهنگی بیشتری در تیم سپیدرود رشت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: سپیدرودی ها تاکنون با سیدعلی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، میثم میرپسندیده محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، حسین گوهری از شهرداری بندرعباس، صاحب فرجی، سیدمحمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده است.

دیدار خاطرنشان کرد: همچنین سرخ پوشان با صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

نظر شما