شناسهٔ خبر: 44205370 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حضورسلطانی فر ، اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال با اکثریت آرا اعضای مجمع تایید شد

بهاروند: اساسنامه فدراسیون فوتبال با درایت وزیر ورزش و جوانان به تایید رسید

با حضور وزیر ورزش و جوانان ، اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال با اکثریت آرا اعضای مجمع تایید شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فدراسبون فوتبال با حضور 73 نفر با محوریت تایید اساسنامه فدراسیون صبح امروز (شنبه 8 آذرماه) در هتل آکادمی برگزار شد و این اساسنامه با تعداد 70 رای موافق به تصویب رسید.
مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در آغاز مجمع ضمن گرامیداشت شهید فخری زاده توضیحاتی را پیرامون روند مجمع و دستور جلسه ارائه داد و به گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۹۷ و ۹۸ پرداخت.
حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال نیز در این مجمع تصریح کرد: اصلاح اساسنامه کار سختی بود و با درایت وزارت ورزش و جوانان و کمک‌هایی که صورت گرفت، اساسنامه به تایید رسید و ما در همه فدراسیون‌ها شاهد بودیم که وزیر ورزش عضو مجمع است، اما وزیر محترم ورزش برای حل مشکل اساسنامه شخصاً کمک کردند و پس از خروج وزیر از مجمع، این مشکل با فیفا حل شد که جای تشکر از سلطانی فر و وزارت ورزش و جوانان دارد
بهاروند با اشاره به برگزاری اردوهای ملی تاکید کرد: تا به حال پیگیری‌های فدراسیون و بخصوص مهدی تاج به عنوان نایب رئیس AFC برای وصول مطالبات از فیفا و کنفدراسیون آسیا نتیجه نداشت. فدراسیون‌ها و فوتبال مستقل هستند و فیفا نباید تحت تاثیر یک کشور برای تحریم باشد.
حیدر بهاروند با تاکید بر اینکه ملاک برگزاری انتخابات فقط اساسنامه جدید است، گفت: چون اساسنامه تایید نشده بود اجازه برگزاری انتخابات فدراسیون نبود. بعد از این مجمع، تاریخ و زمان برگزاری انتخابات مشخص می‌شود. ملاک ما برای برگزاری انتخابات فقط همین اساسنامه خواهد بود و موظف هستیم بر اساس آن انتخابات را پیش ببریم. ملاک فقط اساسنامه است.

وی در ادامه افزود :با تایید اساسنامه یک اتفاق ماندگار در فوتبال کشور رقم خواهد خوردو اسین مهم می تواند به توسعه فوتبال کمک کند .

نظر شما