شناسهٔ خبر: 44205350 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حمایت از کارگزاران تبادل فناوری شتاب می‌گیرد

مریم رضایی

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بسته‌های تشویقی را برای حمایت از کارگزاران تبادل فناوری ارائه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، برای ایجاد ارتباط میان نیازهای فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اقدام به حمایت از کارگزاران تبادل فناوری کرده است.

این کارگزاران وظیفه دارند تا با شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور زمینه اتصال و ارتباط آنها را به صنایع بزرگ و مراکز تولیدی فراهم شود.

در این بسته از سوی مرکز شرکت ‌هاو موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، حمایت‌های اطلاعاتی، تبلیغاتی، ارتباط گیری و کمک هزینه مالی به کارگزاران تبادل فناوری به منظور برگزاری رویدادهای حضوری ارائه نیازمندی‌های فناورانه، ارائه می‌شود.

همچنین ارائه خدمات زیرساختی، اطلاعاتی، تبلیغاتی و مالی به کارگزاران تبادل فناوری به منظور برگزاری وبینار ارائه نیازمندی‌های صنعتی، بخش دیگری از این حمایت‌ها را شامل می‌شود.

 کارگزاران با این حمایت پویش‌هایی را تحت عنوان « چالش‌های توسعه فناوری و حل مسائل صنعتی» برگزار خواهند کرد. ارائه حمایت تشویقی بلاعوض به قراردادهای نهایی حاصل از فعالیت‌های کارگزاران تبادل فناوری، نیز بخش دیگری از این بسته حمایتی را تشکیل می‌دهد.


معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با ارائه حمایت‌های مختلف و پشتیبانی مالی همزمان با نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد کارگزاران، آنها را تشویق می‌کند که تلاش بیشتری برای توسعه زیست‌بوم نوآوری کشور انجام دهند.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما