شناسهٔ خبر: 44205333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی فدراسیون کشتی: در لیگ تست مثبت کرونا نداشتیم

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تست کرونای کشتی‌گیران همه تیم‌های حاضر در گروه (الف) در لیگ برتر کشتی فرنگی منفی شد؛ دور برگشت لیگ از فردا (یکشنبه) آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «محمدابراهیم امامی» روز شنبه در گفت‌وگویی در مورد نتایج تست‌های PCR فرنگی‌کاران حاضر در گروه (الف) لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تست مثبت کرونا نداشتیم و تمام اعضای حاضر در گروه (الف) که قرار است از فردا (یکشنبه) از ساعت ۹:۳۰ صبح مسابقات را شروع کنند، منفی شد و همگی در قرنطینه هستند.

وی اظهار داشت: این امر به منظور اطمینان بیشتر از سلامت کشتی‌گیران، مربیان، کادر اجرایی، فنی و سرپرستی، تست آنتی ژن نیز از آنها گرفته شد که اگر جوابش منفی باشد، آنها مجوز حضور در مراسم وزن‌کشی که ساعت ۱۸ تا ۱۹ امروز به انجام خواهد رسید، را خواهند داشت.

امامی همچنین در مورد «محسن مدهنی» و اقداماتی که برای این قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان انجام شد، گفت: بعد از کلیپی که از او در فضای مجازی منتشر شد «علیرضا دبیر» بلافاصله به من دستور داد که موضوع را ویژه پیگیری کنم. من هم تماس گرفته و در جریان مشکلاتش قرار گرفتم. در همین رابطه نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ارسال و اقداماتی به خصوص برای اشتغال او انجام شد. از سوی شرکت‌های خصوصی و دولتی برای مدهنی موقعیت شغلی فراهم شد که خودش تمایل به حضور در شرکت دولتی داشت. از اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان خوزستان هم تشکر می‌کنم که زمینه‌ای فراهم شد و که مدهنی در شرکت پتروشیمی خوزستان مشغول به کار شود.

برنامه مسابقات گروه (الف) در دور برگشت لیگ به شرح زیر است:

یکشنبه ۹ آذر:

فولاد اکسین خوزستان - هیات کشتی سیرجان (ساعت ۹:۳۰)

رعد پدافند ارتش - آریو برزن بهبهان (ساعت ۹:۳۰)

هیات کشتی سیرجان - سینا صنعت ایذه (ساعت ۱۱)

آریوبرزن بهبهان - فولاد اکسین خوزستان (ساعت ۱۱)

فولاد اکسین خوزستان - سینا صنعت ایذه (ساعت ۱۶)

هیات کشتی سیرجان - رعد پدافند ارتش (ساعت ۱۷:۳۰)

دوشنبه ۱۰ آذر:

هیات کشتی سیرجان - آریو برزن بهبهان (ساعت ۹:۳۰)

سینا صنعت ایذه - رعد پدافند ارتش (ساعت ۱۱)

رعد پدافند ارتش - فولاد اکسین خوزستان (ساعت ۱۶)

سینا صنعت ایذه - آریو برزن بهبهان (ساعت ۱۷:۳۰)

رقابت‌های دور رفت گروه (الف) بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روزهای ۸ و ۹ مهرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار که در پایان تیم فولاد اکسین با کسب ۴ پیروزی به عنوان صدرنشین این گروه در دور رفت معرفی شد، تیم سینا صنعت ایذه نیز با ۳ پیروزی در جایگاه دوم ایستاد.

رده‌بندی تیمی گروه (الف) لیگ برتر کشتی فرنگی: ۱- فولاد اکسین خوزستان ۲- سیناصنعت ایذه ۳- رعد پدافند ارتش ۴- آریو برزن بهبهان ۵- هیأت کشتی سیرجان.
 
مسابقات دور رفت گروه (ب) لیگ برتر کشتی فرنگی نیز روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه برگزار شد که تیم بازار بزرگ ایران با کسب ۴ پیروزی صدرنشین گروه شد.

رده‌بندی تیمی گروه (ب) لیگ برتر کشتی فرنگی به شرح زیر است: ۱- بازار بزرگ ایران ۲- دانشگاه آزاد اسلامی ۳- صبانور کردستان ۴- شهدای مقاومت بسیج قم ۵- احتشام گستر کارون.

نظر شما