شناسهٔ خبر: 44205243 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم خواستار شدند؛

انتقام سخت از عاملان شهادت فخری زاده گرفته شود

حوزه/ اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم خواستار گرفتن انتقام سخت از عاملان شهادت حاج محسن فخری زاده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیانیه اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت محسن فخری زاده به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

این اولین باری نیست که قابیلیان هابیل را به مسلخ می‌برند و آخرین‌بار هم نخواهد بود.
این اولین‌باری نیست که مسیح به صلیب کشیده‌می‌شود و آخرین بار هم نخواهد بود.
این اولین باری نیست که خون یحیی از زمین می‌جوشد و آخرین بار هم نخواهد بود.
این اولین باری نیست که حسین(ع) به مقتل می‌رود و آخرین بار هم نخواهدبود.

انصارالحسین (ع) هزارسال است که به تاسی از مولای خویش در آرزوی شهادت هستند و شهادت هنر مردان‌مرد است و البته این سلسله تا ظهور حضرت مهدی(عج) و پیروزی نهایی مستضعفان ادامه خواهد داشت‌.

تاریخ نشان‌داده ترور، کودک‌کشی، قتل و غصب مرام همیشگی ناجوانمردان صهیون است. رذائلی که آشوب و فساد را در عالم می‌گسترند و رنگ سیاهی بر آسمان آبی جهان می‌پاشند.

شهادت مرد علم و تقوا ، دانشمندبزرگ کشورمان که سالها برای ترقی دانش هسته‌ای خالصانه تلاش کرد و در این اواخر برای نجات هم‌میهنانش آزمایش واکسن کرونا را تا تست انسانی آن پیش برد ننگ دیگری بر دامن غرب و اسراییل است.

"شهیدوالامقام حاج محسن فخری‌زاده" با ترور ناجوانمردانه جوخه‌های ترور اسراییل به دست مزدوران داخلی آنها به بهشت برین پرکشید و خویش را فدای ملت غیور ایران نمود.
و این اتفاق تلخ باردیگر چهره پلید غرب و غرب گریان را برای مردم ما آشکار نمود و مهر تاییدی بر فرمایش رهبرفرزانه انقلاب به "غیرقابل اعتمادبودن" آمریکاصفتان صهیونیسم زد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم این واقعه تاسف بار را به محضر رهبر معظم‌انقلاب، جامعه علمی کشور و خانواده آن‌شهیدسعید تسلیت گفته و ضمن محکوم کردن این ترورسیاه بر انتقام سخت و سریع عاملان و آمران این جنایت تاکید دارد.

امیداست، آنهایی که "هنوز خواب آمریکا را می‌بینند بیدار شوند" و به فرهیختگان، دانشمندان و ظرفیت‌های داخلی تکیه کنند و سر از آخورطاغوت بیرون بکشند.

*جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم*

نظر شما