شناسهٔ خبر: 44205223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترور دانشمندان نشان از عجز دشمن است

فرماندار قصرشیرین گفت : ترور دانشمندان و نخبگان کشورمان نشان از عجز و ناتوانی و ناکارآمدی دشمن در مقابله با ملت بزرگ ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : چهل سال مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و ناکارآمدی توطئه‌ها و تحریم‌های آن‌ها سبب شده که با حرکات بزدلانه و اقدام‌های پلید مذبوحانه دست به ترور دانشمندان کشور بزنند.

او گفت : ترور یک شخصیت علمی و دانشمند در هیچ کجای جهان قابل قبول نیست و نیاز است همه شخصیت‌ها و جامعه جهانی این حرکت و اقدام زشت و وقیح را محکوم کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و از ابتدای انقلاب تاکنون دولتمردان و مقامات زیادی از کشور به دست استکبارجهانی ترور شده اند.

تاتار ادامه داد: دشمن هرگز به مقاصد پلید خود دست پیدا نخواهد کرد و استکبار و ایادی آن‌ها بدانند تاوان این جنایت را پس خواهند داد و سیلی سختی از ملت ایران خواهند خورد.

او با بیان اینکه دشمن از پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی هراس دارد، گفت: خون شهدا بیش از پیش اتحاد و انسجام را در کشور موجب خواهد شد و در رشد پیشرفت و توسعه کشور و مصمم شدن اراده جوانان ایرانی برای طی پله‌های موفقیت و ترقی تاثیرگذار خواهد بود .

انتهای پیام/د

نظر شما