شناسهٔ خبر: 44204991 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طلاب خواهر و بسیجی استان قزوین برای نیازمندان ماسک و گان تولید می‌کنند

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: طلاب خواهر و بسیجی استان قزوین در حرکتی جهادی برای کمک به نیازمندان در راه مقابله با کرونا ماسک و گان تولید می‌کنند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران قزوین برای تهیه اقلام بهداشتی ویژه برای مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: طلاب خواهر و بسیجی استان قزوین در حرکتی جهادی برای کمک به نیازمندان در راه مقابله با کرونا ماسک و گان تولید می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه‌های خیریه با مدیریت سازمان بسیج طلاب در حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: در چارچوب این فعالیت‌ها 500 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان را تهیه کرده و در اختیار محرومان و نیازمندان حاشیه شهرها و روستاهای استان قرار دادیم که شامل اقلام ضروری از جمله روغن، برنج، عدس و لوبیا است.

مصطفایی ادامه داد: همچنین در چارچوب انجام کمک‌های بهداشتی توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر(عج) و معاونت درمان این سپاه اقلامی مانند ماسک بهداشتی، بادگیر، دستکش لاتکس را در شهر قزوین میان نیروهای مردمی قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون روحانیون سپاه صاحب‌الامر(عج) با تاکید بر لزوم حمایت مادی و معنوی از کادر بهداشت و درمان بیمارستان‌ها گفت: در این روزها که پزشکان، پرستاران و نیروهای پیراپزشکی به شدت درگیر مراقبت و تیمار از بیماران کرونایی استان هستند، طلاب و روحانیون بسیجی ما هم با تمام توان خود به مراقبت از کادر درمان و اجرای برنامه‌های معنوی و روحیه‌بخش برای آنها مشغول هستند.

توان‌بخشی روانی به کادر درمان بیمارستان‌های استان

مصطفایی توان‌بخشی روانی به کادر بهداشت و درمان را از برنامه‌های مهم بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین دانست و افزود: در این راستا گروه‌های مختلف بسیج طلاب بین بیمارستان‌های استان قزوین تقسیم شده و تلاش می‌کنند ضمن کمک به کادر درمان در انجام وظایفشان با برگزار کردن مراسم عبادی و معنوی روحیه این کادر درمانی را تقویت کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه طلاب و روحانیون ما در قالب طرح محله‌محور شهید سلیمانی در سطح محلات مختلف شهر قزوین حضور پیدا می‌کنند و در انجام امور پیشگیرانه و مراقبتی به نیروهای جهادی و بسیج کمک می‌کنند تا بتوانیم هر چه زودتر شر ویروس منحوس کرونا از سر خانواده‌ها و مردم قزوین کمک کنیم.

انتهای پیام/ ز

نظر شما