شناسهٔ خبر: 44204921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجت الاسلام عبادی‌زاده: رویش گلستان انقلاب را پایانی نیست/ جنایت کاران با ترور کاری از پیش نمی‌برند

ترس از هیبت علمی و عظمت ایمانی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در اقدامات تروریستی بزدلان وابسته به استکبار جهانی بروز یافته تا با ترور علمی، لکه ننگ دیگری بر دامان مدافعان دروغین حقوق بشر باشدو خون عزیزان ما سند راستی و درستی آرمان ها و اهداف ایران اسلامی گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیام حجت الاسلام دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در پی به شهادت رسیدن دکتر محسن فخری زاده بدین شرح است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ اقدام جنایتکارانه مزدوران پلید،بار دیگر کشورعزیزمان را از فیض وجود یکی از فرهیخته‌ترین و عزیزترین دانشمندان کشور محروم نمود.

دکتر محسن فخری زاده شهید فرزانه‌ای که با مجاهدتهای علمی خود منشاء خدمات ارزنده ای در عرصه صنعت هسته ایی و دفاعی کشور بودند، ناجوانمردانه این دانشمند گران مایه را از ما گرفتند، ترس از هیبت علمی و عظمت ایمانی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در اقدامات تروریستی بزدلان وابسته به استکبار جهانی بروز یافته تا با ترور علمی، لکه ننگ دیگری بر دامان مدافعان دروغین حقوق بشر باشدو خون عزیزان ما سند راستی و درستی آرمان ها و اهداف ایران اسلامی گردد.

استحکام بنیان علمی و اقتصادی اندیشمندان کشور بارها به اثبات رسیده و همهمه ی خصم دون خللی در پیمودن راه پر افتخار سرافرازی ایران وارد نخواهد ساخت.

جنایتکاران گمان می‌‌کنند با ترور و خشونت می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین اسلامی ایجاد نمایند در حالی که چراغ فروزان فرزانگی و دانش بیش از پیش از وجود آن فرهیخته و یگانه زبانه خواهد کشید و برهمگان پرتو خواهد افشاند.

دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند چرا که رویش گلهای این گلستان را پایانی نیست و به فضل الهی دَه‌ها و هزاران گل دیگر از این بوستان خواهد رویید و اهریمنان شیطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظّم رهبری، امام خامنه ای و ملّت شهید پرور ایران به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

نظر شما