شناسهٔ خبر: 44204895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران: معضلات جامعه با تقویت روحیه جهادی برطرف شود

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی در شرایط فعلی کشور نباید خواب و خوراک داشته باشند گفت: معضلات جامعه با تقویت روحیه جهادی برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، آیت الله  محمد باقر محمدی لائینی امروز در دیدار مسئولان امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی در شرایط فعلی کشور نباید خواب و خوراک داشته باشند و برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم روز و شب نشناسند و با روحیه جهادی و انقلابی بکوشند تا این معضلات را برطرف کنند.

وی افزود: متاسفانه امروز افرادی وجود دارند که طاغوت را بزک کرده و شیاطین و دشمنان خدا و نظام اسلامی را به عنوان کدخدا و ارباب جهان معرفی می‌کنند و در برابر آن‌ها سر سازش و تسلیم فرود می‌آورند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با انتقاد از کسانی زمینه‌سازی می‌کنند تا تمام امور عالم را به کدخدای باطل و پوچی همچون آمریکا گره بزنند و به منظور تسلیم و سازش ملت استکبارستیز ما در برابر آن‌ها فرهنگ‌سازی می‌کنند تصریح کرد: این‌ها همان پرورش یافتگان و تربیت شدگان مکتب غرب هستند که امام راحل درباره آن‌ها فرمودند که "ما از شرّ رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، لکن از شرّ تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات نخواهیم یافت".

امام جمعه مرکز مازندران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: اکنون در کشور عده‌ای از انتخاب بایدن به‌ عنوان رئیس جمهور ایالات متحده خوشحال هستند و متاسفانه زمزمه‌های سازش و مذاکره دوباره با شیطان بزرگ توسط برخی مسئولان شنیده می‌شود، اما آن‌ها باید بدانند که سرور واقعی عالم خدای متعال است و این کدخدا‌های دروغین برای نظام و انقلاب اسلامی کاری انجام نخواهند داد.

وی به دیدار اخیر اعضای شورای هماهنگی اقتصادی کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار مطالبی را در سه حوزه برخورد با تحریم ها، جهش تولید و رسیدگی به خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند بیان داشتند و راه حل‌های تخصصی نیز برای برون رفت از این مشکلات را به مسئولان یادآور شدند.

لائینی افزود: بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در حوزه تحریم‌ها دو روش بی اثر کردن تحریم و حرکت به سمت رفع تحریم‌ها به وسیله کسانی که خودشان این تحریم‌ها بر ما تحمیل کردند وجود دارد که تجربه نشان داده روش دوم نتیجه‌ای برای کشورمان به همراه ندارد بنابراین بایستی با قوی شدن خودمان بر تحریم‌ها غلبه کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه جهش تولید نیز افزایش تولید خودرو با اتکا به ظرفیت خودروسازان داخلی، افزایش تولیدات صنعت نفت با دانش بنیان کردن صنایع نفتی و جلوگیری از خام فروشی و افزایش تولید خوراک دام و دانه‌های روغنی مورد تاکید معظم له بود که اگر مسئولان به این سه بخش نگاه ویژه و اهتمام لازم را داشته باشند می‌توانیم در حوزه جهش تولید پیشرفت‌های چشمگیری را در کشور نظاره گر باشیم.

امام جمعه ساری تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله رسیدگی به اقشار کم برخوردار جامعه توسط مسئولان را بخش دیگری از فرمایشات ایشان عنوان و خاطرنشان کرد:: واقعا شرمنده ملت ایران بویژه آن خانواده‌های نیازمند هستیم که با این گرانی اجناس و قیمت کالا‌ها به دین و انقلاب و آرمان‌های شهدا وفا دارند اما این موضوع بدین معنا نیست که مسئولان و دولتمردان در رابطه با این اقشار آسیب پذیر کم توجه باشد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با تاکید بر اینکه باید احساس درد کنیم و خود را جای خانواده‌های آسیب پذیر کشور قرار بدهیم تا شرایط آن‌ها را به خوبی درک کنیم، گفت: مسئولان نظام اسلامی در شرایط فعلی کشور حتی نباید خواب و خوراک داشته باشند و برای برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم روز و شب نشناسند و با روحیه جهادی و انقلابی بکوشند تا این معضلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/681/ح

نظر شما