شناسهٔ خبر: 44204854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم است

فرماندار قصرشیرین گفت : اجرای محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم است و برای موفقیت این امر مردم همانطور که تاکنون مشارکت خوبی داشته‌اند در ادامه نیز با همراهی با ستاد کرونا زمینه تحقق این مهم و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا را فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین است : ادارات این شهرستان به منظور مقابله با بیماری کووید ۱۹ و برای حفظ سلامت مردم به مدت یک هفته از امروز شنبه هشتم آذرماه تعطیل شده و ادارات خدمات رسان شامل آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان شامل این دستورالعمل نمی‌شود که البته این ادارات نیز می‌توانند با ظرفیت ۵۰ درصد خدمات رسانی لازم را ارایه دهند.

او گفت : باتوجه به وضعیت شهرستان مشاغل گروه یک و ۲ نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند و مشاغل گروه سه و چهار نیز تعطیل هستند.

نماینده عالی دولت با قدردانی از همراهی و مشارکت بسیار خوب مردم و اصناف و بازاریان با اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها افزود: به طور یقین آثار اجرای این محدودیت‌ها در کاهش آمار مبتلایان به کرونا تاثیر بسیار زیادی دارد و آن را در هفته‌های آینده مشاهده خواهیم کرد.

تاتار افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین ۳۹۲ تن به کرونا مبتلا شده و از این تعداد نیز ۱۶ تن فوت کرده اند و هم اکنون نیز سه نفر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: باتوجه به اعمال محدودیت‌ها از مردم می‌خواهیم از برگزاری دورهمی‌ها و نشست‌های فامیلی و خانوادگی پرهیز کنند، چون یکی از موارد ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ از طریق برگزاری دورهمی‌ها است.

او افزود: برگزاری آیین‌های تجمعی شادی و عزا در شهرستان ممنوع است و خاکسپاری نیز طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با خانواده‌های متوفیان با حداقل افراد انجام می‌شود و در صورت مشاهده موارد تخلف با متخلفان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

فرماندار قصرشیرین از ادامه اعمال محدودیت‌های منع تردد تا پایان هفته جاری در مبادی ورودی شهرستان قصرشیرین خبرداد و افزود: از ورود خوردو‌های پلاک غیر بومی به قصرشیرین جلوگیری می‌شود و متخلفانی که از قانون سرپیچی کنند، جریمه خواهند شد.

فرماندار قصرشیرین گفت: از مردم درخواست می‌کنیم که رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند و برای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند و از تردد غیرضروری پرهیز کنند .

انتهای پیام/د

نظر شما