شناسهٔ خبر: 44204628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار باشگاه ورزشی متخلف در خراسان جنوبی پلمب شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در هفته اول اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی، ۶۰ مورد بازدید از فضاها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی استان انجام و چهار باشگاه متخلف نیز پلمب شد.

صاحب‌خبر -

حسن عزیزی روز شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: ۲۲۵ باشگاه ورزشی دارای مجوز در استان فعالیت دارند و با توجه به اینکه با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، رشته‌های ورزشی جزو گروه‌های شغلی پرخطر دسته‌بندی شده‌اند، از دوم اسفند سال گذشته، عملا فعالیت باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی پربرخورد تعطیل است.

وی افزود: در پی اعمال شدید محدودیت‌های کرونایی (از اول آذر ماه) تمامی فعالیت‌های ورزشی و اماکن نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در پی تشدید نظارت‌ها و بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی در مرکز و شهرستان‌های استان، در هفته اول این محدودیت‌ها ۶۰ مورد بازدید صورت گرفت و از مجموع ۱۱۷ باشگاه ورزشی موجود در شهرستان بیرجند ۳۷ بازدید انجام شده است که تعداد چهار باشگاه ورزشی تخلف کرده و همچنان فعالیت داشتند که با دستور مقام قضایی و اماکن پلمب شدند.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی مدیران باشگاه‌ها در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: در دیگر شهرستان‌های استان مورد تخلفی نداشتیم و تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند.

عزیزی گفت: در مجموع ارزیابی ما درخصوص اجرایی شدن مصوبات ستاد، بسیار خوب است و باشگاه‌های ورزشی که فلسفه وجودی آنها ترویج سلامت و روحیه نشاط و شادابی در جامعه هست، با وجود ضرر و زیان‌هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا بر آنان وارد شد ولی سلامت مردم نیز برای مدیران باشگاه‌ها ارجحیت داشت که از همراهی خوب مدیران، باشگاه‌ها، مربیان و ورزشکان تشکر می‌کنم.

نظر شما