شناسهٔ خبر: 44204627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتلیه تخصصی انجمن عکاسان کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- آتلیه تخصصی انجمن عکاسان کرمانشاه روز شنبه (هشتم آذر ماه) با حضور مدیران فرهنگی استان در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی این شهر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور هیات مدیره انجمن عکاسان کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و جمعی از پیشکسوتان عکاسی برگزار شد.

رییس انجمن عکاسان استان کرمانشاه در این مراسم گفت: از زمان تغییر مدیریت انجمن عکاسان کرمانشاه و آغاز به کار هیات مدیره جدید، تاسیس اتلیه تخصصی عکاسی برای استفاده اعضا انجمن و علاقه مندان در دستور کار قرار گرفت و با حمایت مدیرکل ارشاد امروز موفق شدیم آتلیه را راه اندازی کنیم.

مسعود پاریاب افزود: آتلیه تخصصی عکاسی در وهله اول برای استفاده اعضا انجمن عکاسان کرمانشاه و برای کاربردهای آموزشی و کارگاهی راه اندازی شده است و سایر علاقه مندان نیز     می‌توانند با برخورداری از شرایط و دستورالعمل های مصوب از این مکان استفاده کنند.

بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز ابراز امیدواری کرد فعالیت های این آتیله گسترش یابد و همچنین در پایان قول داد حمایت همه جانبه در جهت توسعه فعالیت‌های انجمن عکاسان کرمانشاه ادامه یابد.

انجمن عکاسان استان کرمانشاه هم اکنون بیش از ۱۵۰ عضو دارد.  

برچسب‌ها:

نظر شما