شناسهٔ خبر: 44204614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری:

وضعیت ترافیکی شهر تبریز در محدودیت‌های کرونایی به شکل هوشمند رصد می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: وضعیت ترافیکی شهر و رفتار ترافیکی شهروندان در روزهای محدودیتهای کرونایی به شکل هوشمند رصد می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ با اشاره به ضرورت رعایت محدودیت های اعمال شده در تبریز، اظهار کرد: به لحاظ شیوع ویروس کرونا و قرمز بودن وضعیت شهر تبریز، از شهروندان درخواست می کنیم تا محدودیت های ترافیکی را رعایت کنند تا ضمن حفظ سلامتی خود، مشمول اعمال قانون توسط پلیس نشوند.
او با بیان اینکه رفتار ترافیکی شهروندان به شکل هوشمند توسط مرکز کنترل سازمان ترافیک رصد می شود، گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی شهروندان در رعایت مسایل ترافیکی و توجه به پروتکل های بهداشتی، شاهد نظم ترافیکی در شهر و ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به تعیین مناطق نمونه در موارد مربوط به حوزه ترافیک، بیان کرد: با توجه به اهمیت لزوم ایمن سازی ترافیکی معابر شهری و حساسیت و حیاتی بودن موارد ترافیکی که با جان شهروندان در ارتباط است و با توجه به ارزشیابی کلی در شش ماه اول سال ۹۹ در همه مسائل مربوط به حوزه ترافیک، دو منطقه ۱ و ۸ به عنوان مناطق نمونه انتخاب شده اند.

او افزود: بر این اساس رضا قاسمی گنجه لو از شهرداری منطقه ۱ و حسین حسین پور از شهرداری منطقه ۸ به عنوان رئیس نمونه ادارات حمل و نقل و ترافیک انتخاب و جهت تقدیر به شهردار تبریز معرفی شده اند.

48

نظر شما