شناسهٔ خبر: 44204597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

٢٧ واحد صنفی متخلف در ملارد پلمب شد

تهران- ایرنا- فرماندار ملارد گفت: در هفته گذشته به صورت مستمر تیم های گشت مشترک اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت با محوریت به نظارت بر اصناف پرداختند که در این راستا ۲۷ واحد صنفی در رده های ۳ و ۴ که اجازه فعالیت نداشتند، پلمب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سجاد برنجی روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ملارد با بیان اینکه اقدامات همه دستگاه ها و ادارات در راستای مبارزه با بیماری کویید ۱۹ در هفته اول اجرای دور جدید محدودیت ها  قابل تقدیر است، افزود: در هفته گذشته از ۱۷۴ واحد صنفی مجاز به فعالیت که درباره آنها گزارش هایی دریافت شده بود یا احتمال عدم رعایت دستورالعمل های می رفت بازدید به عمل آمد.

وی ادامه داد: همچنین ١٨ جلسه پیگیری طی یک هفته توسط معاونت سیاسی  در  فرمانداری برگزار  شد و از ۲۳ اداره و دستگاه دولتی نیز بازرسی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر  از اقدامات پیشگیرانه جلوگیری از برپایی روزبازارهای شلوغ  بود که در این راستا با اقدامات مناسب نیروی انتظامی، شهرداری ها، دهیاری ها و تعامل خوب مردم شریف شهرستان و فروشندگان ۷ روز بازار که در ایام سابق فعال بود برگزار نشد.

برنجی بیان کرد: همچنین اقدامات خوبی در زمینه افزایش مراکز تست pcr و  طرح محله محور شهید سلیمانی صورت گرفته است که طی هفته جاری نتایج آن اعلام می شود.

به گفته وی در برخی موارد مشاهده می‌شود داروخانه ها دچار ازدحام هستند که در صورت درخواست و برنامه ریزی شبکه بهداشت با افزایش ساعت کار آنها موافقت می شود.

وی توضیح داد: تعطیلی ادارات اعلام شده صرفا ویژه مناطق قرمز رنگ است و شامل شهرستان ملارد نمی‌شود که روز گذشته این موضوع به اطلاع همه مدیران شهرستان رسانده شد اما از مردم خواهش داریم تا جایی که مقدور است به ادارات کمتر مراجعه کنند.

برنجی ادامه داد: احتمال اینکه تعطیلی ادارات و اصناف در تهران باعث شلوغ شدن ملارد شود وجود دارد که در این زمینه درخواست خود را به ستاد مبارزه با کرونا استان ارسال کرده ایم.

به گزارش ایرنا و با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان تهران و قرار گرفتن این کلانشهر در وضعیت قرمز و  چندین استان و شهر و شهرستان، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی را از روز شنبه اول آذرماه ۹۹ تصویب و ابلاغ کرد.

تعطیلی تمام اصناف غیرضروری و ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از جمله این موارد است.  

شهرستان ملارد با ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع شده است.

نظر شما