شناسهٔ خبر: 44204565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار قم:

محدودیت‌ها در قم تا برون رفت از وضعیت قرمز ادامه دارد

استاندار قم گفت: با وجود نزولی شدن آمار بستری و فوتی‌های کرونا در قم،‌ وضعیت استان همچنان قرمز است و محدودیت‌ها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست،استاندار قم روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به سیر نزولی بستری و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در قم گفت: محدودیت‌ها تا برون رفت از وضعیت قرمز ادامه دارد.

او از همکاری شهروندان در اجرای محدودیت قدردانی کرد و افزود: ایجاد محدودیت به تنهایی راهکار اصلی مقابله با کرونا نیست بلکه همه باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به عنوان یک وظیفه از خانواده تا خیابان و اداره رعایت کنند.

سرمست گفت: علاوه بر این امروز مصوب شد که در بحث استفاده ارباب رجوع از خدمات سازمان‌های دولتی و عمومی همراه داشتن کارت ملی و کارت شناسایی معتبر الزامی شود و مصوباتی دیگری هم در جلسه امروز مطرح شد که مشروح آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

او همچنین در خصوص تعطیلی ادارات قم اعلام کرد: این موضوع امروز مورد تبادل قرار گرفت، طبق محدودیت‌هایی که هفته گذشته داشتیم دستگاه‌های دولتی و اجرایی به مفهوم عام کلمه دو دسته هستند آن‌هایی که خدمات ضروری می‌دهند و آن‌هایی که خدمات غیر ضرور دارند، که بر همان مبنای دستورالعمل قبل عمل می‌کنند، اما بالاترین مقام دستگاه اجرایی این اختیار را دارد که تعداد نیرو‌های حاضر در اداره را به حداقل ممکن رساند به این شرط که مشکلی در امر خدمت رسانی به مردم به وجود نیاید.

انتهای پیام/ش

نظر شما