شناسهٔ خبر: 44204078 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آماده‌باش کامل ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای بارش برف

سینا پسران افشاریان

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، هادی بصاری اظهار کرد: با آغاز بارش‌های پاییزی و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می‌گیرند.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کار سازمان مدیریت پسماند شبانه‌روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آبگرفتگی‌ها و برف‌روبی معابر نیز ۸۸۰ پاکبان سازمان و ۵۷ خودرو فعالیت می‌کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی گفت:  شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما