شناسهٔ خبر: 44203993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تعطیلی یک هفته‌ای دستگاه‌های دولتی تهران

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: همه دستگاه‌های دولتی این استان به غیر از آن دسته که خدمات ضروری ارائه می‌کند، از امروز تا ۱۴ آذر تعطیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به حداقل رسیدن حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت قرمز، کارمندان دولت از امروز تا ۱۴ همین ماه و به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا از حضور فیزیکی در محل کار معاف هستند.

وی گفت: حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام مسؤول دستگاه اجرایی حداقل تا سقف یک سوم امکان‌پذیر بوده و فقط حضور مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی الزامی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران با تأکید بر اینکه حضور کارکنان برای ارائه خدمات ضروری بر اساس تشخیص بالاترین مقام اجرایی انجام می‌پذیرد، عنوان کرد: در این ایام نظارت بازرسان ویژه‌ استانداری و فرمانداری‌ها برای رصد شرایط تشدید می‌شود.

پاشا اعلام کرد: در صورت مشاهده عدم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال قانون توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

نظر شما