شناسهٔ خبر: 44203786 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پرداخت ۶۰۰ بسته معیشتی به هنرمندان صنایع دستی استان تهران

وزارت میراث فرهنگی وگردشگری، در ادامه اقدامات حمایتی از فعالان صنایع دستی، ۶۰۰ بسته کمک معیشتی در بین هنرمندان صنایع دستی استان تهران توزیع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ همزمان با اوج‌گیری پاندمی کرونا، بسیاری از کسب و کارها و مشاغل آزاد و  خدماتی تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته‌اند به گونه ای که برخی از این کسب و کارها به صورت تعطیل یا نیمه تعطیل به کار خود ادامه می‌دهند.

یکی از مشاغل و کسب و کارهایی که بیشترین تاثیر را از کرونا داشته، مشاغل مربوط به گردشگری و صنایع دستی است؛ در این رده شغلی ما حتی تا 100 درصد تعطیلی و بیکاری را نیز تجربه کرده ایم.

فعالان صنایع دستی که وابسته به حضور گردشگران داخلی و خارجی برای رونق و فروش محصولات هستند، با مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوانی درگیر هستند.

در همین راستا، وزارت میراث فرهنگی وگردشگری، در ادامه اقدامات حمایتی از فعالان صنایع دستی، 600 بسته کمک معیشتی  در بین هنرمندان صنایع دستی استان تهران توزیع کرده است.

این بسته کمک معیشتی که ارزشی حدود 600 تا 700 هزار تومان دارد، شامل اقلامی مانند برنج ایرانی، روغن، رب گوجه فرنگی و .. است.

مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کردند که این نوع کمکهای معیشتی برای استانهای دیگر نیز مدنظر قرار گرفته و پس از استان تهران برنامه ریزیها برای بسته‌های معیشتی در دستور کار است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

نظر شما