شناسهٔ خبر: 44203440 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین: در پاسخ به جنایت ترور محسن فخری‌زاده کنار ایران هستیم

ابنا

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با محکوم کردن جنایت ترور محسن فخری‌زاده اعلام کرد که برای پاسخ ایران به این جنایت تروریستی در کنار این کشور هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین در واکنش به جنایت ترور «محسن فخری زاده»، دانشمند هسته‌ای ایران با صدور بیانیه ای تاکید کرد که این عملیات یک جنایت ناجوانمردانه است که رد پای محور شر به وضوح در آن دیده می شود.

در بیانیه ائتلاف 14 فوریه بحرین آمده است، اتاق فکر سیاه حامیان اصلی تروریسم که همواره در توهم ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران و پیروزی خیالی خود هستند و توانایی نبرد مستقیم با ایران را ندارند، از طریق مزدوران کوچک خود دست به یک جنایت بزدلانه زدند؛ جنایتی که در آن دکتر «محسن فخری‌‌زاده» رئیس سازمان پژوهش‌ها و نوآوری در وزارت دفاع ایران در تاریخ جمعه 7 آذر در منطقه آبسرد واقع در شمال تهران به شهادت رسید.

ائتلاف 14 فوریه بحرین تاکید کرد که ما این اقدام تروریستی را به شدت محکوم و تاکید می‌کنیم که توانایی مقاومت همواره افزایش خواهد یافت و حضرت آیت الله «سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل ایادی جنایتکاری که کرامت و عزت و شرافت امت اسلامی را مورد هدف قرار می‌دهند استوارتر از قبل ایستادگی خواهند کرد.

در بیانیه مذکور آمده که ما در ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه به نام ملت بحرین صمیمانه‌ترین مراتب تسلیت و هم‌دردی خود را به ساحت امام سید علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و همه مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی و نیز ملت عزیز ایران در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده تقدیم ‌می‌کنیم.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه همچنین تاکید کرد که بی‌تردید نام این شهید سعادتمند که تاریخی پرافتخار از مبارزه و مقاومت و شرافت را نوشت جاودان می‌ماند.

در بیانیه ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین آمده است: ما بار دیگر حمایت دائمی خود را از همه اقدامات و پاسخ‌های قاطع جمهوری اسلامی ایران ضد عاملان این جنایت تروریستی اعلام می‌کنیم و در کنار ایران هستیم.

………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما