شناسهٔ خبر: 44203305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

۲ فوتی و مصدوم در حادثه واژگونی خودرو تریلر

آرشیوی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: واژگونی خودرو تریلر در جاده اهواز اندیمشک یک فوتی و مصدوم برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز شنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: ساعت ۵:۳۷ دقیقه امروز هشتم آذر ماه سال جاری طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو تریلر اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه این حادثه در جاده اهواز اندیمشک پنج کیلومتری بعد از پلیس راه جدید اتفاق افتاده بود، گفت: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا  سه دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از ایستگاه ۳۴ به محل حادثه اعزام کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از ابزار نجات و برش سرنشینان خودرو را که دو مرد بودند خارج کردند.

قنبری با اشاره به فوت راننده ۴۰ ساله خودرو تریلر بیان کرد: آتش نشانان سرنشین دیگر خودرو را که دچار مصدومیت شده بود به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اضافه کرد: ماموران آتش نشانی ساعت ۷:۱۳ دقیقه پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگاه بازگشتند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما