شناسهٔ خبر: 44203118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیش‌بینی بارش باران در نیمه جنوبی و برف در نیمه شمالی استان تهران

تهران- ایرنا- اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعدازظهر امروز -هشتم آذرماه- تا صبح دوشنبه آتی، آسمانی ابری همراه با مه رقیق در نیمه جنوبی و بارش باران و برف در نواحی شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی روز شنبه هواشناسی، آسمان استان طی پنج روز آینده همره با رگبار باران، رعد و برق و احتمال کولاک در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. 

همچنین روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما، یخبندان شبانه زمین در نواحی شمالی استان تهران احتمال می‌رود.

بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران،  همچنین از چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر  تا بامداد جمعه بارش باران و برف دور از انتظار نیست. 

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۹ و ۶ ، یکشنبه ۸ و ۴، دوشنبه ۱۲ و ۴ ، سه شنبه ۱۲ و ۳ و چهارشنبه ۱۱ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۴ درجه و فیروزکوه با منفی ۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

نظر شما