شناسهٔ خبر: 44203037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پیام تحریک آمیز «دابوویتز» برای افزایش فشار حداکثری بر ایران

مدیر اندیشکده ضد ایرانی «دفاع از دموکراسی ها» با انتشار پیامی در توئیتر خواستار افزایش فشار حداکثری آمریکا بر تهران و استفاده دولت آتی ایالت متحده از این اهرم علیه جمهوری اسلامی شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: «مارک دابوویتز» مدیر مؤسسه دفاع از دموکراسی‌ها در پیام خود در توئیتر با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای ایران، نوشت: با توجه به آنکه تقریباً دو ماه تا روی کار آمدن جو بایدن باقی مانده، زمان زیادی برای آمریکا و اسرائیل مانده تا آسیب سختی به رژیم ایران وارد کنند و اهرم فشاری برای دولت بایدن ایجاد کنند.

این در حالی است که «اگنس کالامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در واکنش به ترور «محسن فخری زاده» در پیام‌هایی که در توئیتر منتشر کرده می‌نویسد: با کشته شدن محسن فخری‌زاده، دانشمند ارشد هسته‌ای ایران؛ بسیاری از سوالات همچنان درباره شرایط کشته شدن او وجود دارد. هنوز هیچ بازیگر دولتی یا غیر دولتی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است».

پیام تحریک آمیز «دابوویتز» برای افزایش فشار حداکثری بر ایران

وی در ادامه نوشت: قتل هدفمند فرامرزی خارج از درگیری مسلحانه، نقض قانون بین‌المللی حقوق بشر است که محرومیت خودسرانه از زندگی را منع می‌کند و نقض منشور سازمان ملل است که استفاده از زور خارج از مرز در زمان صلح را منع می‌کند.

نظر شما