شناسهٔ خبر: 44202929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ قهرمانان فوتبال آسیا؛

باخت یاران «اینیستا» مقابل نماینده چین با قضاوت فغانی

مرتضی احمدی

تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن در دیدار مقابل گوانگژو اورگراند چین با قضاوت علیرضا فغانی داور ایرانی شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و از گروه G، امروز شنبه تیم ویسل کوبه ژاپن به مصاف گوانگژو اورگراند چین رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده چین خاتمه یافت.

این مسابقه با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد. فغانی در نیمه نخست یک پنالتی به سود گوانگژو اعلام کرد که «اندرسون» در دقیقه ۱۷ آن‌را به گل تبدیل کرد. گل دوم نماینده چین هم در دقیقه ۳۶ توسط «الکسون» به ثمر رسید.


علیرضا فغانی داور ایرانی در کنار محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی دو کمک داور خود در این بازی

ویسل کوبه که «آن درس اینیستا» هافبک سابق بارسلونا را در اختیار دارد، با این باخت از سه بازی خود، ۶ امتیازی و در صدر جدول گروه G باقی ماند. وی دگوانگژو با ۴ و سوون سامسونگ کره جنوبی هم با یک امتیاز در رده‌های بعدی این گروه هستند. اینیستا در این دیدار از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم جوهردارالتعظیم مالزی دیگر تیم این گروه بود که به دلیل شیوع کرونا و با مخالفت دولت مالزی، از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود. از منطقه غرب، تیم فوتبال پرسپولیس ایران فینالیست شده است و در انتظار نماینده شرق آسیا برای برگزاری فینال در تاریخ ۲۹ آذر است.

نظر شما