شناسهٔ خبر: 44202664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بسیج برای رفع مشکلات معیشتی در کنار مردم قرار دارد

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج در شرایط کرونایی و وضعیت سخت اقتصادی در کنار مردم قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میامی، سردار حمید دامغانی در دیدار با امام‌جمعه شهرستان میامی اظهار داشت‌: امسال جشن چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در حالی برگزار شد که ویروس کرونا از سویی و شرایط سخت اقتصادی و معیشتی از سوی دیگر مشکلاتی را برای مردم و جامعه به وجود آورده است.

دامغانی اضافه کرد: با این وجود از زحمات تمامی دست‌اندرکاران و بسیجیان جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج امسال قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان رویکرد بسیج را خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور دانست و گفت: بسیجیان استان سمنان با تکیه‌بر توانمندی‌های بالای خود تلاش کردند تا بسته‌های معیشتی و خدمات مختلفی را به مردم آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان هدیه کنند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور امام‌جمعه شهرستان میامی بسیج را نعمت الهی و جاویدان انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: شجره طیبه بسیج در هرجایی که قرار داشته سبب برکت شده و نقشه‌های استکبار خنثی‌شده است.

صفایی پور بسیج را ضامن بقاء انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در طول بیش از چهل سال از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، بسیج همواره بیمه‌کننده کشور از خطرها و بلاها بوده است.

وی اضافه کرد: هرچند بسیج در سایر نقاط جهان به‌ویژه کشورهای منطقه با عناوین دیگری وجود دارد اما لازم است تا تفکر بسیجی نیز به آن اضافه شود.

امام‌جمعه میامی به نقشه‌های دشمن درزمینهٔ جنگ نرم نیز اشاره و تأکید کرد: در طول چهار دهه گذشته بسیج با جنگ نرم دشمن مبارزه کرده است که هدف اصلی این جنگ، نفوذ بر اندیشه جوانان و آینده‌سازان این کشور است. با توجه به اهمیت جنگ نرم، لازم است همان‌طور که به مقابله با ویروس کرونا اقدام می‌شود، مقابله جدی‌تر با جنگ نرم دشمن نیز در دستور کار باشد.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما