شناسهٔ خبر: 44201981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امام جمعه نیمروز:

منافقان با ترور دانشمند پرافتخار ایران بار دیگر نقاب از چهره خود برداشتند

حجت‌الاسلام راشکی در پیامی به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده، بیان کرد: منافقان کوردل و نوکران خودفروش وابسته به صهیونیسم بین‌المللی یک بار دیگر نقاب از چهره رذل خود برداشتند و دستان پلیدشان را به خون پاک و به ناحق ریخته شده یکی دیگر از فرزندان شایسته این نظام آغشته کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام محمد راشکی، امام جمعه شهرستان نیمروز در پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا(آیه 23/ سوره احزاب)

میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود  ندادند.

منافقان کوردل و نوکران خودفروش وابسته به صهیونیسم بین‌المللی یک بار دیگر نقاب از چهره رذل خود برداشتند و دستان پلیدشان را به خون پاک و به ناحق ریخته شده یکی دیگر از فرزندان شایسته و متعهد این نظام مقدس الهی و دانشمندی افتخارآفرین و سرداری گمنام و خدمتگزاری بی‌ادعا آغشته کردند.

رجاء واثق داریم این خون‌های پاک، الهام‌بخش و چراغ راه جوانان وارسته‌ای است، که فردای این مملکت متعلق به آنان است، و در راه صیانت از ارزش‌های مقدس نظام اسلامی، در مقابل شیطان بزرگ و اذنابش تا پای جان ایستاده‌اند.

پروفسور شهید محسن فخری‌زاده، رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع، و مخترع کیت تشخیص بیماری کووید ۱۹ در آستانه دهمین سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری، در عروجی عاشقانه، با جسمی چاک چاک و محاسنی خونین جاودانه شد، تا گواه روشن دیگری بر مظلومیت و حقانیت این ملت مجاهد و انقلابی باشد.

اینجانب با قلبی محزون و مالامال از غم و اندوه، شهادت این دانشمند بزرگ و استاد برجسته فیزیک را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه همکاران و همرزمان ایشان در سنگر مقدس جهاد علمی و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنمم و از دستگاه‌های ذیربط می‌خواهم  با به‌کارگیری تمام امکانات و توان، کلیه عناصر مزدور این جنایت وحشیانه اعم از آمران و عاملان و مباشران را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

محمد راشکی
امام جمعه شهرستان نیمروز»
انتهای پیام

نظر شما