شناسهٔ خبر: 44200926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان:

علم ستیزان ملت پر افتخار ایران را نمی‌شناسند

اصفهان - ایرنا - هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان در بیانیه‌ای در پی شهادت محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع اعلام کرد: علم ستیزانی که توان خود را صرف به شهادت رساندن برجستگان این کشور می‌کنند فهمی از روند علمی ندارند و این ملت پر افتخار را نمی شناسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان روز شنبه با تسلیت شهادت محسن فخری زاده، دانش آموخته برجسته این دانشگاه افزود: شهادت استاد ارجمند جناب آقای دکتر محسن فخری زاده، اولین از این دست نبود و انتهای نامردمی دشمنان نیست، علم ستیزانی که توان خود را صرف به شهادت رساندن برجستگان این کشور می‌کنند نه فهمی از روند علمی دارند و نه این ملت پر افتخار را می شناسند.

هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: پایان این مسیر را نه حیله مکاران و نه انجمن شیاطین که سنت خدا رقم می زند که این سنت، برتری پرهیزکاران است.

در ادامه این پیام آمده است: دانشگاه صنعتی اصفهان به وجود ایشان بعنوان دانش آموخته این دانشگاه بر خود می‌بالد، برای او بهترین جایگاه را در سرای جاودان آرزو می کند و بر تربیت دانش آموختگانی از این دست، اثربخش و پارسا ادامه خواهد داد.

شهید محسن فخری زاده دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیک و ورودی سال ۱۳۶۸ دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد؛ در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری‌زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نظر شما