شناسهٔ خبر: 44200839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اظهارات اعضای هیئت رییسه در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

اعضای هیئت ریسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون صحبت‌هایی انجام دادند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - اعضای هیئت ریسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی این فدراسیون صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده‌ای از آن‌ها را در زیر می‌خوانیم.
 
 * فریدون اصفهانیان در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت:از همه عزیزانی که در این وبینار حضور داشتند تشکر می‌کنم. زحمات زیادی را برای تدوین اساسنامه کشیده شد.
 
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کمیته تدوین مقررات، اعضای هیات رئیسه، سرپرست فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش، همه دست به دست هم دادند و تلاش کردند و نهایتا با رای بالا اساسنامه مصوب شد. ان‌شاالله چراغ راهی برای فوتبال ایران باشد که از این اساسنامه بهره کامل ببرد و برای پیشرفت فوتبال ما موثر باشد.

* هدایت ممبینی در خصوص برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه بعد از مشکلاتی که در مورد اساسنامه وجود داشت، مجمع عمومی برای اولین بار با حضور ناظران و اعضای هیات رئیسه به صورت آنلاین برگزار شد که تجربه خیلی خوبی بود و پس از چالش‌هایی که با فیفا و AFC مطرح بود، اساسنامه خوبی تایید شد.

وی ادامه داد: این موضوع حرکت رو به جلویی برای فوتبال ایران خواهد شد و امیدوارم گام‌های خوبی با توجه به اساسنامه‌ای که جامع‌تر و بهتر از گذشته است در فوتبال کشورمان برداشته شود.

* لیلا صوفی زاده، در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این مجمع به صورت وبینار و در بخشی به صورت حضوری انجام شد. تصویب اساسنامه توسط اعضای مجمع آینده را برای فدراسیون فوتبال روشنتر ترسیم می‌کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مساله‌ای که باید به آن توجه کنیم، تعداد بانوان در مجمع سال‌های آتی خواهد بود. با توجه به اینکه دو نفر از سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال ما، کاپیتان‌های آن‌ها یک داور بین‌المللی بانو و مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فعالیت دارند به عنوان اعضای جدید مجمع فدراسیون فوتبال امکان حضور خواهند داشت.

* کاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد ارزیابی‌اش از مجمع فدراسیون که امروز برگزار شد اظهار داشت: باید به دست‌اندرکاران خسته نباشید بگویم. ما شرایط را طوری فراهم کردیم که این مجمع برگزار شود.

وی افزود: با توجه به شرایطی که مجمع و فدراسیون ایجاد کردند تعداد شرکت‌کنندگان اضافه خواهد شد. براین اساس ما شاهد حضور تعداد بیشتری از مربیان، داوران و بازیکنان خواهیم بود. در این مجمع نظرات و پیشنهادات مختلفی هم مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما