شناسهٔ خبر: 44200046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی نهادهای حوزوی و انقلابی

نهادی حوزوی و انقلابی در قم با صدور بیانیه‌های جداگانه ای شهادت شهید سرافراز اسلام محسن فخری زاده را تسلیت گفته و اعلام کردند دشمنان کینه توز این مرز و بوم بدانند با به شهادت رساندن دانشمندان برجسته کشورمان در حرکت پیشرفت کشور به سوی قله‌های ترقی و کمال خللی وارد نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پی شهادت دکتر فخری‌زاده آمده است: ای پیامبر! هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

ترور دانشمندان و انسان‌های بی‌گناه که عمر خود را صرف ارتقای علم و دانش کرده‌اند کاری پلید و کثیف است که تنها از عهده جنایتکاران و خون‌خوارانی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی و عمالشان برمی‌آید. کسانی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند و برای پیشبرد امیال پلیدشان به انجام هر کار ضد انسانی اقدام می‌کنند و دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه در سراسر عالم آلوده است.

در این پیام افزوده شده است: این‌گونه اقدامات با هدف توطئه برای استقلال و آزادی یک ملت با عزت است که برای نیل به استقلال، خون‌های بسیاری را نثار کرده است. دشمنان ایران اسلامی باید بدانند با این‌گونه اقدامات، کوچک‌ترین خدشه‌ای به اراده مردم با غیرت کشورمان نه تنها وارد نمی‌شود، بلکه بیش از گذشته بر درستی مسیری که انتخاب کرده‌اند مطمئن‌تر می‌شوند.

در این پیام تاکید شده است: مسئله نفوذ در دستگاه‌های مختلف مسئله‌ای خطیر و با اهمیت است که باید بیش از گذشته مورد توجه همه مسئولان به‌ویژه مسئولان امنیتی کشور قرار گیرد. شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای که در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توسعه علم و دانش در کشور عزیزمان همچون سردار قاسم سلیمانی جان خود را فدا کرد، را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم عزیز کشورمان تبریک و تسلیت می‌گویم و ضمن محکومیت این حادثه غمبار، پیگیری جدی و سریع آن را تا مجازات عاملان جنایت از مسئولان امنیتی و سربازان عزیز گمنام حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه خواهانم.

 

خفت و زبونی در انتظار دشمنان کینه توز ایران اسلامی است

در بیانیه تیپ امام جعفر صادق(ع) آمده است: بار دیگر دست‌های آلوده و پنهان استکبار جهانی آشکارشد و دراقدامی کور و ذلت بار  چهره زشت و کریه تروریستی خود را با شهادت محسن فخری زاده دانشمند متعهد و پارسای وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نمایان ساخت.

در این بیانیه آمده است: شناسایی دانشمندان هسته‌ای و به شهادت رساندن آنها که در پی مذاکرات برجامی به وقوع پیوست، ثابت کرد محور آمریکایی - صهیونیستی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال و پیشرفت ایران اسلامی کوتاهی نخواهد کرد و در تلاش آنها با وعده‌های توخالی و عناوین فریبنده مذاکره و رابطه برد - برد هیچ هدف خیر خواهانه ای وجود ندارد و هدف آنها صرفا به شکست کشاندن جمهوری اسلامی ایران با شناسایی و از بین بردن مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام ضمن عرض تسلیت به ولی الله الاعظم امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان، امام خامنه ای مد ظله العالی و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی بخصوص خانواده معزز این شهید والامقام، اعلام می‌دارد دشمنان کینه توز این مرز و بوم بدانند همچنان که تاکنون با به شهادت رساندن دانشمندان برجسته کشورمان در حرکت پیشرفت کشور به سوی قله‌های ترقی و کمال خللی وارد نشد، هم اینک هم به اذن و یاری الهی دانش آموختگان و همرزمان پرشمار این شهید عزیز، با عزمی جدی تر در میدان مبارزه علمی حضور یافته وبا کسب عالی‌ترین قله‌های پیشرفت و سعادت، خفت و زبونی هرچه بیشتر را برای دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهند آورد.

 

استمرار راه صیادشیرازی‌ها، سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی تاکید کرد: شهادت محسن فخری زاده بیش از پیش کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد و در عزم و اراده این ملت برای ادامه راهی که صیادشیرازی ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها انتخاب کرده اند، خللی وارد نخواهد کرد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی آمده است: شهادت مظلومانه دانشمند زبده و شاخص هسته ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع توسط دشمنان کوردل ملت ایران نشان از بزدلی، رذالت و ناکامی آنان در اجرای سیاست‌های تحریم و فشار حداکثری دارد.

در این پیام آمده است: بی شک خون این استاد و مجاهد شهید باعث رشد، رونق و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای خواهد گردید و بیش از پیش کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد و در عزم و اراده این ملت برای ادامه راهی که صیاد شیرازی ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها انتخاب کرده اند، خللی وارد نخواهد کرد.

در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی، همکاران و هم‌سنگران ایشان در وزارت دفاع و نیز اعضای خانواده و شاگردان آن شهید گرانقدر، اطمینان دارم نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات و انتقام از آمران و عاملان این جنایت بزرگ اقدام خواهند کرد.

 

بر اساس این گزارش، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم و... نیز در بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید فخری زاده، این اقدامات ذلیلانه را آخرین دست و پا زدن های رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا توصیف کردند.

انتهای پیام/2258/خ

برچسب‌ها:

نظر شما