شناسهٔ خبر: 44199966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

واکسن کرونا تنور کشتی را داغ کرد

وزن‌کشی پیکارهای گروه الف لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی با دوکیلو ارفاق‌وزن عصر امروز انجام می‌شود و مدعیان از صبح فردا به‌روی تشک می‌روند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| وزن‌کشی پیکارهای گروه الف لیگ‌برتر کشتی‌فرنگی با دوکیلو ارفاق‌وزن عصر امروز انجام می‌شود و مدعیان از صبح فردا به‌روی تشک می‌روند. قرار بود این‌رقابتها درسالن 12 هزارنفری ورزشگاه‌آزادی انجام شود، اما به‌دلیل ریزش‌آب از سقف‌ بزرگترین سالن سرپوشیده ورزشی‌کشور، برگزاری مسابقات دوربرگشت به خانه‌کشتی شهید ابراهیم هادی منتقل شد.   

 

خبرهای خوش ناشی از به ثمر نشستن تلاشهای چندین ماهه دانشمندان ایرانی و خارجی دریافتن واکسن مقابله با ویروس‌منحوس‌کرونا، مردم دنیا را خوشحال و امیدوار کرده و درهمین ایام به‌رغم سوزوسرمای زمستانی در دومین‌ماه پاییز که برف و باران، بسیاری از مناطق کشورمان را فرا گرفته، اما جامعه‌کشتی با تنور داغ رقابت مدعیان نامدار و جویای‌نام، ایامی پرهیجان را به‌انتظار نشسته است. 

 

بعداز مراسم وزن‌کشی عصر امروز، از ساعت 9:30 دقیقه صبح فردا (یکشنبه) دو تیم فولاداکسین خوزستان و هیات‌کشتی سیرجان، همزمان باهمین دیدار دو تیم رعدپدافند ارتش و آریوبرزن ‌بهبهان به‌مصاف هم می‌روند. سپس درساعت 11 تیمهای هیات‌کشتی سیرجان با سیناصنعت ایذه و آریوبرزن بهبهان با فولاداکسین خوزستان کشتی می‌گیرند. دیدارهای عصر یکشنبه ساعت 16 با تقابل فولاداکسین خوزستان و سیناصنعت ایذه آغاز می‌شود، ساعت 17:30 نیز دو تیم هیات‌کشتی سیرجان با رعدپدافند ارتش به‌مصاف هم می‌روند. دیدارهای صبح دوشنبه نیز از ساعت 9:30 دقیقه با رویارویی هیات‌کشتی سیرجان و آریوبرزن بهبهان آغاز می‌شود.

 

ساعت 11 سیناصنعت ایذه به‌مصاف رعدپدافند ارتش می‌رود. ساعت 16 رعدپدافند ارتش با فولاداکسین خوزستان کشتی می‌گیرد و ساعت 17:30 نیز سیناصنعت ایذه با آریوبرزن بهبهان آخرین دیدار دوربرگشتِ این‌گروه در مرحله‌مقدماتی برای معرفی تیمهای راه‌یافته به نیمه‌نهایی و انجام دیدارهای ضربدری، به‌منظور تعیین تیمهای فینالیست و رده‌بندی، برگزار می‌کنند. رویارویی تیمهای گروه ب کشتی‌فرنگی نیز چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری با شرکت تیمهای بازاربزرگ ایران، دانشگاه آزاداسلامی، صبانور کردستان، شهدای‌مقاومت‌بسیج قم و احتشام‌گستر کارون برگزار می‌شود. پیکارهای دور برگشت دو گروه الف و ب کشتی‌آزاد نیز یکشنبه و دوشنبه، همچنین چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته‌آینده برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرورزشی

نظر شما