شناسهٔ خبر: 44199693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه (س) در قزوین:

توزیع ۱۶۰ میلیون تومان بسته معیشتی بین نیازمندان توسط خیریه حضرت رقیه (س) قزوین

رجبی گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۶۰ میلیون تومان بسته معیشتی توسط موسسه خیریه حضرت رقیه (س) قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین تهیه و توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

«جواد رجبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: نمایندگی خیریه حضرت رقیه (س) در قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین در خرداد ماه افتتاح شده و طرح های مختلفی از سوی این موسسه در حال انجام است.

 

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه (س) در قزوین ادامه داد: ۱۴ طرح در این موسسه اجرا می شود که شامل طرح های زیارتی، اکرام، برکت، معرفت، کفایت و غیره است و در واقع یکی از رسالت های اصلی این خیریه، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان است.

 

وی عنوان کرد: این خیریه اقدامات متعددی را در استان قزوین داشته است که دایر کردن نمایشگاه دائمی جهیزیه و عرضه کالاهای ضروری جهیزیه با قیمت ارزان تر نسبت به بازار برای زوج های جوان از جمله این اقدامات بوده که تا به امروز استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است و تعداد قابل توجهی از زوج های نیازمند از این خدمت خیریه حضرت رقیه (س) استفاده کرده اند.

 

رجبی اعلام کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین با کمک خیریه حضرت رقیه (س)، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیران در اردیبهشت ماه سال جاری توانست ۳۰۰ سری جهیزیه به ۳۰۰ زوج نیازمند اهدا کند که ۶ میلیارد تومان برای این کار صرف شد.

 

وی تأکید کرد: خیریه حضرت رقیه آماده همکاری با مراکز نیکوکاری، خیریه های استان، دستگاه های اجرایی و خیران برای کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی است.

 

مسئول نمایندگی خیریه حضرت رقیه (س) در قزوین با اشاره به اقدامات این خیریه در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: اهدای بیش از یک هزار قلم کالای جهیزیه در نمایشگاه دائمی جهیزیه به ۲۸۰ زوج نیازمند به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران، تهیه و توزیع بسته های معیشتی به ارزش ۱۶۰ میلیون تومان، پرداخت اجاره معوق منازل محرومان به ارزش ۲۲ میلیون تومان و اطعام محرومان به ارزش ۲۰ میلیون تومان از جمله این اقدامات بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تعمیر خانه محرومان، تسویه بدهکاری و حساب دفتری نیازمندان به ارزش ۳۵ میلیون تومان، تهیه دارو و پرداخت هزینه های درمان به ارزش ۲۰میلیون تومان، پرداخت شهریه تحصیلی به ارزش ۱۰ میلیون تومان، خرید البسه و پوشاک برای نیازمندان به ارزش ۱۰ میلیون تومان، قربانی گوسفند و توزیع گوشت بین نیازمندان به ارزش ۳۰ میلیون تومان از دیگر اقداماتی است که در خیریه حضرت رقیه (س) انجام شده است.

 

رجبی یادآور شد: خرید لوازم التحریر به ارزش ۲۰ میلیون تومان و خرید گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند به ارززش ۱۵ میلیون تومان از دیگر فعالیت های این موسسه خیریه در نیمه نخست سال جاری بوده است.

 

پایان پیام/293

نظر شما