شناسهٔ خبر: 44199331 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

انتخابی ایده آل جهت تغییر در دکوراسیون

صاحب‌خبر -

رپورتاژآگهی

تعویض و ایجاد تغییر در دکوراسیون محیط اطرافمان می تواند باعث جذابیت بیشتر و بهتر شدن حس و حال هر شخص شود. امروزه محصولات بسیاری در این زمینه تولید شده است که هر کدام قیمت و شرایط استفاده خاص خود را دارد. برای مثال پارکت لمینت ها گزینه ای بسیار مناسب جهت استفاده در منازل و محیط های خارجی مثل ادارات و مجتمع های تجاری به حساب می آیند.

کفپوش های لمینت در طرح هایی مشابه با پارکت چوبی تولید می شوند. از مزایای آنها می توان به تنوع بی نظیر در طرح رنگ ، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و سائیدگی ، مقاومت در مقابل رطوبت ، نصب بسیار سریع و آسان و در نهایت قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد.

این مدل کفپوش می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ و سرامیک باشد. هیچ گونه نگرانی بابت نظافت کردن لمینت ها نیز وجود نخواهد داشت. این کفپوش ها براحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می شوند.

موضوع دیگر قیمت کفپوش های لمینیت می باشد. این موضوع به تولید داخل و یا خارج بودن آن ، جنس و کیفیت ساخت و در نهایت طرح و رنگ کفپوش بستگی دارد. هزینه این کفپوش ها به مراتب از پارکت های چوبی کمتر است. این در حالی است که از نظر زیبایی با پارکت های چوب طبیعی برابری می کنند.

 

معرفی یکی از بهترین برندهای کفپوش لمینت

شرکت های بسیاری در زمینه تولید و ساخت لمینیت فعالیت دارند. هریک از آنها محصولاتی با شرایط مختلف و طرح های متنوعی را تولید می کنند. با این حال برخی از شرکت ها با سابقه بیشتر و تولید محصولات با کیفیت تر توانسته اند تا سهم بیشتری در بازار بدست آورند و محبوبیت بیشتری کسب کنند.

از نمونه این شرکت ها می توان به ایزوفام اشاره کرد. این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات چوبی و فعالیت دارد. از بهترین محصولات آن می توان به پارکت لمینت ایزوفام اشاره کرد. این کفپوش ها نسبت به سایر برندهای دیگر از کیفیت بیشتری در ساخت برخوردارند. طول عمر بالاتر و مقاومت بیشتر در برابر انواع ضربه ها و شک های وارده به سطح کفپوش از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود.

لمینیت های ایزوفام در رنگ های بسیار جذاب و متنوعی تولید می شوند. از دیگر مزایای این محصول نیز می توان به قیمت مقرون بصرفه اشاره کرد. کیفیت ساخت این محصول به حدی است که در کنار گواهی نامه استاندارد ملی ، توانسته است تا گواهی نامه های معتبر اروپایی را نیز کسب کند.

اگر شما قصد دارید تا کفپوش ساختمان خود را عوض کنید، پیشنهاد ما به شما ایزوفام می باشد. نکته مهم درباره این کفپوش ها این است که با درجه های مقاومت مختلف تولید می شوند. به اینصورت که لمینت هایی با درجه به اصطلاح ac3 مناسب استفاده در منازل و محیط های کم رفت و آمد و درجه های ac4 و ac5 مناسب مکان های پرتردد مثل فروشگاه های بزرگ و مجتمع های تجاری می باشند.

 

کفپوش هایی با جنس pvc

بسته به نوع محل و کارایی که به دنبال آن هستیم می توانیم از انواع کفپوش ها یکی را انتخاب کنیم. امروزه کفپوش هایی با جنس pvc بسیار پر استفاده شده اند. در مکان هایی که امکان استفاده از پارکت وجود نداشته باشد و همینطور قصد نداشته باشیم از لمینت ها استفاده کنیم، بهترین گزینه کفپوش های pvc می باشد.

این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است. استحکام بسیار بالا در کنار تنوع بی نظیر در طرح و رنگ از دلایلی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. کفپوش پی وی سی کاملا در برابر رطوبت و آب مقاوم می باشد. براحتی می توان این محصول را در مکان هایی نظیر آشپزخانه که نیاز به شست و شو و نظافت است استفاده کرد.

 

 

این کفپوش ها عایق بسیار مناسبی در برابر صدا بحساب می آید. برای مثال صدایی که با راه رفتن از پاشنه کفش بر روی این کفپوش ها ایجاد می شود در مقایسه با صدای کف سنگ و یا چوب به مراتب کمتر می باشد.

مورد دیگر مقاوت این کفپوش ها در برابر حرارت و مواد اسیدی می باشد. برای مثال در صورتی که ته سیگار بر روی این مدل کفپوش بیوفتد، در برابر حرارت آن از خود مقاوت نشان خواهد داد و خراب نمی شود. همینطور مواد شوینده ای قوی که در آنها از مواد اسیدی استفاده شده است، تغییری در رنگ و طرح این کفپوش ایجاد نخواهد کرد.

 

خدمات اکباتان دیزاین

اکباتان دیزاین با ۳۰ سال سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان ، آماده پذیرش انواع سفارشات و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. آسایش و رفاه مشتریان هدف اول اکباتان دیزاین به حساب می آید. برای سفارش و اطلاع از جزئیات محصولات می توانید با شماره ۸۸۵۱۹۲۳۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

نظر شما