شناسهٔ خبر: 44196974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهاروند در مجمع عمومی ادعا کرد:

کارشکنی داخلی برای تایید نشدن اساسنامه فوتبال

سرپرست فدراسیون فوتبال ادعا کرد برخی افراد در جریان تایید اساسنامه فدراسیون کارشکنی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، پس از ارائه گزارش عملکرد فدراسیون، حیدر بهاروند صحبت‌هایی را انجام داد. نکته جالب صحبت های سرپرست فدراسیون فوتبال ادعای کارشکنی برخی افراد از داخل برای به تایید نرسیدن اساسنامه فدراسیون بود. 


بهاروند درباره تایید اساسنامه از سوی فیفا گفت: با درایت وزارت ورزش و کمک‌هایی که صورت گرفت، اساسنامه به تایید رسید. ما در همه فدراسیون‌ها شاهد بودیم که وزیر ورزش عضو مجمع است، اما وزیر محترم ورزش برای حل مشکل اساسنامه شخصاً کمک کردند و پس از خروج وزیر از مجمع، این مشکل با فیفا حل شد.


وی افزود: از طرفی برخی سعی داشتند کارشکنی کنند تا اساسنامه به تایید نرسد که با وجود این کارشکنی‌ها اساسنامه به تایید فیفا رسید. پیش از مجمع نیز آماری از اعضای مجمع در خصوص تایید اساسنامه گرفتیم که نظرها مثبت است و آمار بی نظیری در این خصوص کسب کردیم. با تایید اساسنامه یک اتفاق ماندگار در فوتبال کشور رقم خواهد خورد.


دیگر بخش‌های صحبت بهاروند درباره برگزاری مسابقات لیگ، پروتکل‌های بهداشتی، برگزاری اردوهای تیم ملی، تلاش برای وصول مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا و AFC و همچنین برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بود‌.

نظر شما