شناسهٔ خبر: 44196786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر:

شهادت "فخری زاده" تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شهادت شهید محسن فخری زاده باردیگر ماهیت تروریسم دولتی رژیم اشغالگر صهیونیستی را بر همگان ثابت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز شنبه در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده افزود: وقوع این حادثه تلخ ضرورت اتحاد همه مسئولان برای رویارویی با توطئه های این رژیم خون‌خوار را دوچندان می‌کند.

وی اضافه کرد: توجه به زمان وقوع این حادثه تاسف بار، الزام به تدبر در مورد چرایی انتخاب سوژه و زمان ترور و خنثی کردن توطئه‌ای بسیار بزرگتر از نفس ترور را یادآور می‌کند.

خورشیدی یادآور شد: به یاد داشته باشیم دشمن مکار و پیچیده است و باید در مقابل چنین دشمنی، از تنش در میان ملت حذر کرد و تمامی نیروی نظام را صرف مقابله با این توطئه خطرناک کرد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نظر شما