شناسهٔ خبر: 44196567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری بروجرد:

ترور دانشمندان هسته‌ای نشانه ترس استکبار از پیشرفت دانش ایرانی است

بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ترور دانشمندان هسته ای نشانه ترس و ناتوانی استکبار جهانی از توسعه و پیشرفت علم و دانش ایرانی است.

صاحب‌خبر -

احمد گودرزیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ترور دانشمندان ایران همواره نتیجه معکوس برای دشمنان داشته و ملت ایران را در ادامه راه و اهداف انقلاب و نظام مصمم تر کرده است.
وی اظهار داشت: دشمنان همواره تلاش میکنند تا در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیات مغرضانه خود را عملی کند و هر بار نیز در این راه ناکام می مانند.

سرپرست فرمانداری بروجرد بیان کرد: استکبار جهانی در ۴۰ سال‌ گذشته توطئه های خود علیه ایران آغاز کرده‌ و امروز نیز با ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای قصد تضعیف روحیه ملت ایران را دارند.
گودرزیان اضافه کرد: شهادت و ترور دانشمندان هسته‌ای و موشکی ایران توسط دشمن و استکبار نشان ‌دهنده این است که تا چه حد از علم و دانش جوانان ایرانی هراس دارند.
 وی ادامه داد: دشمنان دیگر تاب و تحمل پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران را از دست داده و به هر وسیله ای برای توقف آن چنگ می زنند.
گودرزیان تاکید کرد: هر ایرانی برای رسیدن به آرمانهای والای نظام مقدس اسلامی تا پای جان ایستاده است و ترور دانشمندان ایرانی جوانان این مرز و بوم را در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای آن  برای جهاد علمی مصمم تر می کند.
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: ترور فرزندان ملت بر بصیرت مردم مسلمان ایران می افزاید و موجب انگیزه و شور جوانان برای طی کردن نردبان علم و فناوری خواهد شد.
تروریستهای بیگانه عصر جمعه هفتم آذرماه با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نظر شما