شناسهٔ خبر: 44196065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۱۲ مورد حوادث و اتفاقات در بخش فاضلاب کرمانشاه رفع شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه گفت: ۴۱۲ مورد حادثه و اتفاق شبکه جمع‌آوری فاضلاب به همت اکیپ حوادث و اتفاقات آبفای این شهرستان در پی بارندگی‌های اخیر رفع شد.

صاحب‌خبر -

«مهدی رشیدپور» روز شنبه به ایرنا افزود: باتوجه به دستور مدیر عامل شرکت آبفا استان مبنی بر شست و شو،  اصلاح شبکه و جمع آوری فاضلاب، با هدف رفع مشکلات موجود و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از آن در زمان وقوع بارندگی، لایروبی و شست و شوی شبکه فاضلاب پیش از شروع بارندگی های اخیر در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی گفت: اکیپ حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه، پیش از شروع بارش‌های پاییزی اقدام به شست و شو و اصلاح شبکه فاضلاب کرده و همچنین در زمان بارندگی و در راستای خدمت رسانی به همشهریان و رفع به موقع حوادث به محض اطلاع از وقوع حادثه، اکیپ حوادث و اتفاقات بلافاصله به محل اعزام و پس از بررسی لازم مشکل پیش آمده برطرف گردید.

وی افزود: تعداد عملیات های انجام شده طی زمان مذکور در مناطق سه گانه شهر کرمانشاه ۴۱۲ مورد بوده که اکثرا به دلیل گرفتگی شبکه جمع آوری فاضلاب و رها شدن آب سطحی و یا ریختن زباله داخل منهول‌های فاضلاب بوده، لذا همشهریان برای جلوگیری از حوادث مذکور از برداشتن درب های منهول و ریختن زباله در مسیرهای فاضلاب جدا خودداری کنند.

رشیدپور افزود: تمام سعی ما در شرکت آب و فاضلاب شهرستان بر این است که با اصلاح شبکه های فرسوده و قدیمی موجود، حوادث و اتفاقات مربوطه را از لحاظ کمیت به حداقل برسانیم.

او گفت: اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه به صورت شبانه روز آماده ارایه خدمات و رفع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن به مشترکین است، لذا در جهت تسریع در امر اطلاع رسانی مردم می‌توانند مشکلات خود را با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

این استان ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

نظر شما