شناسهٔ خبر: 44196009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

درخشش لژیونرهای هندبال در قاره سبز

لیگ هندبال رومانی| یازدهمین برد متوالی دینامو بخارست با حیدری راد و موسوی/ پیروزی بوزائو با باباصفری، نصرتی و استکی

تیم های هندبال دینامو بخارست و بوزائو با حضور لژیونرهای هندبال در هفته یازدهم لیگ رومانی پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم بوزائو رومانی که محسن باباصفری، شاهو نصرتی و الله کرم استکی را در اختیار دارد، در هفته یازدهم لیگ رومانی به مصاف تیم بوکائو رفت و در روز درخشش لژیونر های ایرانی موفق شد، سه امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱۲ به پایان رسید ولی در نیمه دوم تیم بوزائو با آغازی طوفانی توانست ۱۴ بر ۱۱ به پیروزی رسد تا در پایان مجموع کل مسابقه با حساب ۲۶ بر ۲۳ پیروز میدان باشد.

در این بازی با وجود اینکه شاهو نصرتی غایب بود، الله کرم استکی بازیکن خوب کشورمان موفق شد ۸ گل برای تیمش به ثمر رساند و یکی از اصلی ترین و مهمترین ارکان پیروزی تیمش در این مسابقه شناخته شود. همچنین محسن باباصفری ۶۰ دقیقه در چهار چوب دروازه بوزائو بود و ۱۶ سیو را به نام خود ثبت کرد.

بوزائو با کسب این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و به رده هشتم جدول شانزده تیمی زیمبریلور لیگ صعود کرد. تیم دینامو بخارست با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز صدرنشین لیگ رومانی است.

تیم هندبال دینامو بخارست با حضور دو لژیونر هندبال ایران در هفته یازدهم لیگ رومانی به برتری رسید و جایگاه خود در صد جدول رده بندی را مستحکم تر کرد.

تیم دینامو بخارست رومانی که سعید حیدری راد و سیدعلیرضا موسوی دو ملی پوش هندبال ایران را در اختیار دارد، در هفته یازدهم زیمبریلور لیگ رومانی به مصاف تیم دوبروجئا سود رفت و توانست در یک بازی جذاب و نفسگیر پیروز میدان شود.

دینامو در نیمه نخست با برتری ۸ بر ۷ به رختکن رفت و در نیمه دوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به برتری رسید تا در مجموع با حساب ۲۲ بر ۱۹ پیروز این نبرد حساس و نفسگیر شود.

تیم دوبروجئا سود یکی از تیم های قدرتمند هندبال رومانی به حساب می آید که با ۲۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم لیگ رومانی قرار دارد. این پیروزی در حالی رقم خورد که در 5 بازی قبلی دو تیم، دوبروجئا سود سه بار و دینامو نیز دو بار پیروز میدان شده بودند.

دینامو بخارست پیش از این دیدار با انجام ۱۰ بازی و ۱۰ برد با 30 امتیاز صدرنشینی لیگ رومانی را به یدک می کشید و در مسابقه این هفته نیز موفق شد یازدهمین برد متوالی خود را جشن بگیرد تا کماکان با ۳۳ امتیاز صدرنشین جدول ۱۶ تیمی زیمبریلور لیگ رومانی باشد.

دینامو که چند سالی است سعید حیدری راد و علیرضا موسوی دو ملی پوش خوب هندبال کشورمان را در اختیار دارد، از سال ۲۰۱۵ به بعد چهار بار پیاپی قهرمانی لیگ‌ رومانی را به دست آورده است.

یاران حیدری راد و موسوی در هفته دوازدهم لیگ رومانی به مصاف تیم کالاراشی خواهند رفت که امین یوسفی نژاد بازیکن مازندرانی هندبال ایران را در ترکیب دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما