شناسهٔ خبر: 44195978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

علمشاهی در گفتگو با دانشجو:

طرح جهاد آموزشی _تربیتی عاطفی نژاد به همت دانشجومعلمان گلستانی شروع به کار کرد

دبیر اجرایی طرح شهید عاطفی نژاد گفت: این طرح با هدف ارتباط مستقیم و تلفنی دانشجومعلمان با دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت و فضای مجازی ندارند، آغاز شد.

صاحب‌خبر -

امیر علمشاهی، دبیر اجرایی طرح شهید عاطفی نژاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آغاز به کار این طرح در ۴ شهرستان گلستان خبر داد.

عملشاهی با بیان اینکه این طرح به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گلستان آغاز به کار کرده، افزود: برنامه ریزی ما این است که طرح را تا پایان سال تحصیلی ادامه دهیم.

دبیر اجرایی طرح شهید عاطفی نژاد درباره نحوه اجرای این طح گفت: در مرحله اول، بیش از ۵۰ دانشجو معلم در مناطق محروم چهار شهرستان گرگان، گالیکش، گنبد و کلاله سازماندهی شده و به بیش از ۴۰۰ دانش آموز خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد:در دوران تعطیلی مدارس دانشجو معلمان به صورت تماس تلفنی و پشتیبان آموزشی و خودآموز مشکلات و مسائل آموزشی را پیگیری خواهند کرد و پس از بازگشایی مدارس و برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی کلاس‌های حضوری در مدارس هدف برگزار خواهد شد.

علمشاهی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به دانش آموزان نیازمندی است که دسترسی به فضای مجازی ندارند تا در این دوران سخت به طور کلی از آموزش دور نباشند.

نظر شما