شناسهٔ خبر: 44195956 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تسلیت مراکز و سازمانها در شهادت محسن فخری‌زاده

در پی شهادت محسن فخری زاده پیامهای تسلیت مختلفی از سوی مراکز، نهادها، اشخاص حقیقی و حقوقی صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی تاکید کرد: شهادت محسن فخری زاده بیش از پیش کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد و در عزم و اراده این ملت برای ادامه راهی که صیاد شیرازی‌ها، سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها انتخاب کرده اند، خللی وارد نخواهد کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی» بدین شرح است.
 

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مظلومانه دانشمند زبده و شاخص هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع توسط دشمنان کوردل ملت ایران نشان از بزدلی، رذالت و ناکامی آنان در اجرای سیاست‌های تحریم و فشار حداکثری دارد.

بی شک خون این استاد و مجاهد شهید باعث رشد، رونق و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای خواهد گردید و بیش از پیش کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد و در عزم و اراده این ملت برای ادامه راهی که صیاد شیرازی‌ها، سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها انتخاب کرده اند، خللی وارد نخواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، همکاران و هم‌سنگران ایشان در وزارت دفاع و نیز اعضای خانواده و شاگردان آن شهید گرانقدر، اطمینان دارم نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات و انتقام از آمران و عاملان این جنایت بزرگ اقدام خواهند کرد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران را تسلیت گفت.

متن پیام این سازمان به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده بدین شرح است: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً».ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، بار دیگر دشمنی و خباثت بدخواهان این ملت و نظام را برملا کرد که برای دستیابی به اهداف و توطئه‌های شوم خود، شخصیت‌های دانشمند و علمی را ترور و به شهادت می‌رسانند. بی‌شک این حادثه تروریستی ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در برابر حرکت علمی و افتخارات و توانمندی‌های ملت بزرگ ایران و شکست‌های پی‌درپی آنان در منطقه و دیگر عرصه‌های سیاسی جهان است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت شهید دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همه مسلمانان و آزادگان جهان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده آن عزیز تبریک و تسلیت می‌گوید و استمرار راه نورانی این رهروان الهی رادر دفاع از مرزهای اعتقادی و فکری، سرلوحه وظایف خود می‌داند.

پیام دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با صدور پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب، تلاشگران عرصه علمی و فناوری کشور و خانواده معزز شهید و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین لطفیان به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بار دیگر دست جنایت کار و پلید صهیونیستی و آمریکایی از آستین بدخواهان و خائنان به ملت آزاده و سرافراز ایران بیرون آمد و گلی از بوستان علم، اندیشه و جهاد که صادقانه و گمنام به بنیان‌های دفاعی میهن و انقلاب خدمت می‌کرد را ناجوانمردانه به شهادت رساند.
شهید محسن فخری زاده مجاهد خستگی ناپذیر و دلداده به اسلام و انقلاب بود که‌پایبندی او به این آرمان والا، شهد شیرین شهادت را برای او رقم زد و برگ زرینی به دفتر افتخارات میهن افزود.

اقدام خفت بار و بزدلانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران خصوصاً منافقان مزدور و خیانت کار ثابت کرد که خونخواران صهیونیستی و آمریکایی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

دشمنان کوردل بدانند، خون شهیدان هسته‌ای در امتداد خون شهدای ترور، تومار ننگین صهیونیست‌ها را در هم خواهد پیچید و مسیر روشنی فراروی آزادیخواهان خواهد گشود.

این شهید عزیز، نسل جوان انقلابی تربیت نمود که نخواهند گذاشت اهداف آرمانی و علمی دانشمندان شهید ما فراموش شود و به حول و قوه الهی، دنیا شاهد تحقق این آرمان‌ها خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و امامان جمعه و جماعت شهادت این سردار سرافراز را به محضر رهبر معظم انقلاب، تلاشگران عرصه علمی و فناوری کشور و خانواده معزز شهید و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات و همجواری با اولیای الهی خواستارم.

پیام تسلیت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده توسط تروریست‌های کوردل صهیونیستی و استکباری را به محضر مقدس حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. خدایش غریق رحمت فرماید و به خانواده و بستگان محترم اجر و صبر عنایت فرماید.

این اقدام جنایتکارانه را به شدیدترین وجه محکوم کرده، امید است پاسخ درخور و به موقع و مناسب داده شود.

درود خدا بر او باد!

نظر شما