شناسهٔ خبر: 44195480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گام سوم کمک‌های مؤمنانه | «دست‌یار» به کمک تأمین اکسیژن بیماران کرونایی می‌آید

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به ایجاد کمپین «دست یار» گفت: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان درمیان دارای روستاهای زیادی بوده که به دنبال خشکسالی‌های چند ساله در فقر و محرومیت به سر می‌برند.

وی افزود: شیوع کرونا و گرانی برخی کالاها بر مشکلات خشکسالی دامن زده و سختی‌های زیادی را متحمل برخی از خانوارهای روستایی کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به رسالت هلال احمر مبنی بر کاهش آلام محرومین بیان کرد: این جمعیت نه تنها در زمان بحران، بلکه در هر شرایطی که فریاد نیازمندی به گوش برسد، به میدان می‌رود.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خدمات زیادی اعم از ضدعفونی روستاها، ویزیت رایگان بیماران و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در روستاها انجام شده است.

وی بیان داشت: در راستای گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه نیز ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال شهرستان در مناطق محروم توزیع می٬شود.

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به ایجاد کمپین «دست یار» بیان کرد: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

مرادی ادامه داد: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن، از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

وی عنوان داشت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک های خود به شماره حساب 5239393955 با شماره کارت 6104337602223156 نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

نظر شما