شناسهٔ خبر: 44195478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نامگذاری خیابانی در قم به نام شهید فخری زاده

شهردار قم از نامگذاری خیابانی به نام شهید محسن فخری زاده در شهر قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی سقائیان نژاد با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، اظهار داشت: متأسفانه عوامل کوردل بار دیگر دشمنی و کینه دیرینه خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و در آخرین اقدام شهادت شهید سرافراز محسن فخری‌زاده که از دانشمندان و افراد تأثیرگذار علمی کشور بوده را ترور ناجوانمردانه کردند.

شهردار قم با بیان اینکه شهید فخری‌زاده از افراد سرشناس علمی و متولد شهر قم بوده است، عنوان کرد: تربیت در مکتب اهل بیت(ع)، تحصیل در شهر علم و فقاهت و حضور مستمر در جبهه های جنگ تحمیلی از این شهید بزرگوار شخصیتی دلسوز نظام و دغدغه مند ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه شهرداری قم به‌منظور گرامیداشت این شهید والامقام که متولد شهر مقدس قم بوده است، به دنبال نامگذاری یکی از شوارع، خیابان‌ها و اماکن شهری به نام شهید فخری‌زاده است، ابراز کرد: لایحه‌ای بدین منظور آماده‌شده و با تصویب شورای اسلامی شهر این نامگذاری صورت خواهد گرفت.

سقاییان نژاد با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری همواره در پاسداشت نام و یاد شهدا پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: سالانه بیش از ۲۰۰ خیابان، کوچه و اماکن شهری به نام شهدا در شهر قم نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/2258

نظر شما