شناسهٔ خبر: 44195443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهادت دانشمند صنعت دفاعی کشور سرخط نخست روزنامه های شیراز

شیراز - ایرنا- شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی کشور سرخط نخست روزنامه‌های شنبه در شیراز است ، زیر این عنوان پیام‌های تسلیت مسوولان استان فارس به این مناسبت نیز درج شده است.

صاحب‌خبر -

روزنامه افسانه گفت و گوی جانشین استاندار فارس در ستاد کرونا را برجسته کرد و با سرخط " ادارات فارس خلوت می شوند " به چگونگی اجرای محدودیت های کرونا در استان فارس پرداخته است.

خبر جنوب دیگر روزنامه شیراز آخرین وضعیت سرمایه گذاری خارجی در فارس را از زبان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس برجسته کرد و نوشت : آلمان، ترکیه و ایتالیا پرطرفدار ترین سرمایه گذاران خارجی در فارس هستند.

جزئیاتی از شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان با سرخط " ترور در آبسرد" دراین روزنامه چاپ شده است.واکنش اسرائیلی ها به ترور شهید فخری زاده نیز با سرخط " نتانیاهو قادر نیستم همه چیز را فاش کنم " زیر این عنوان آمده است.

روزنامه عصر مردم هم نوشت : وزارت دفاع اعلام کرد ، شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی ." مردم فارس و انتظار برای رفع مشکل کمبود روغن خوراکی" از دیگر سر خط های اصلی این روزنامه است.

روزنامه شیراز نوین هم به نقل از معاون استاندار فارس نوشت : کارکنان مشاغل ضروری امروز در محل کار حاضر باشند ، این روزنامه اظهارات شهردار شیراز مبنی بر اینکه  رانش کوه منصور آباد مهار شد نیز برجسته کرد.

سبحان دیگر روزنامه شیراز نیز شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در عملیات تروریستی را برجسته کرد و در عنوان دیگری به جزئیات پرداخت کمک هزینه کرونایی ۱۰۰هزارتومانی به خانوار ها پرداخت.

آخرین اخبار از تعطیلی دوه هفته ایی ادارات در سطح استان فارس و این موضوع که تعطیلی ادارات به معنی عدم ارائه خدمات نیست از دیگر سر خط های اصلی این روزنامه است.

روزنامه طلوع هم این سخن از استاندار فارس که گفته صنعت هوایی و بالگردی فارس توسعه می یابد برجسته ساخت ، این روزنامه به نقل از مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز  از پلمب وسیله بازی بوستان نماز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

اطلاعیه وزارت دفاع مبنی بر ترور دانشمند برجسته ایران  نیز با عنوان فخری زاده به شهادت رسید دراین روزنامه برجسته شده است.

نظر شما