شناسهٔ خبر: 44195433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک هزارو ۹۰۰ راننده در البرز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز گفت که در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت تردد با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، یک هزارو ۹۸۴ راننده متخلف در این استان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ رضا گودرزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : ۳۱۰ راننده متخلف نیز در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی شدند که نظارت بر ترددها با دقت ادامه دارد.

 ماموران پلیس راه و انتظامی در ۲۴ نقطه از محورهای ورودی و خروجی استان البرز برای اجرای طرح محدودیت های کرونایی مستقر شده و از ورود ۹ هزارو ۷۰۵ خودرو با پلاک غیر بومی به استان البرز جلوگیری کردند.

گودرزی گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت خودروهای غیربومی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول آذر ماه جاری  به مدت ۲ هفته در استان البرز با تصویب ستاد ملی کرونا اجرایی شده است .

رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح  مسیرهای اصلی ورودی و خروجی البرز شناسایی شده  و اجازه  ورود هیچ خودرو غیربومی به شهرها و روستاهای  البرز داده نمی شود.

گودرزی  افزود: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو بود.

رییس پلیس راه البرز یادآور شد که در اجرای این طرح تلاش شد تا با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

گودرزی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده است .

نظر شما