شناسهٔ خبر: 44195251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخشش ایرانی‌ها در لیگ هندبال رومانی

تهران- ایرنا- تیم‌های بوزائو و دینامو بخارست با حضور لژیونرهای هندبال کشورمان در هفته یازدهم لیگ رومانی پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم بوزائو رومانی که «محسن باباصفری»، «شاهو نصرتی» و «الله‌کرم استکی» را در اختیار دارد در هفته یازدهم لیگ رومانی به مصاف تیم بوکائو رفت و در روز درخشش لژیونرهای ایرانی موفق شد، سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

در این دیدار با وجود اینکه نصرتی غایب بود، استکی بازیکن خوب کشورمان موفق شد هشت گل برای تیمش به ثمر رساند و یکی از اصلی‌ترین و مهمترین ارکان پیروزی تیمش در این مسابقه شناخته شود. همچنین باباصفری ۶۰ دقیقه در چهارچوب دروازه بوزائو بود و ۱۶ سیو را به نام خود ثبت کرد.

بوزائو با کسب این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و به رده هشتم جدول شانزده تیمی زیمبریلور لیگ صعود کرد.  

تیم دینامو بخارست رومانی نیز که «سعید حیدری‌راد» و «سیدعلیرضا موسوی» ۲ ملی‌پوش هندبال ایران را در اختیار دارد به مصاف دوبروجئا سود رفت و توانست در یک بازی جذاب و نفسگیر پیروز میدان شود.

دینامو بخارست پیش از این دیدار با انجام ۱۰ بازی و ۱۰ برد با ۳۰ امتیاز  صدرنشینی لیگ رومانی را به یدک می‌کشید و در مسابقه این هفته نیز موفق شد یازدهمین برد متوالی خود را جشن بگیرد تا کماکان با ۳۳ امتیاز صدرنشین جدول ۱۶ تیمی زیمبریلور لیگ رومانی باشد.

دینامو که چند سالی است سعید حیدری‌راد و علیرضا موسوی ۲ ملی‌پوش خوب هندبال کشورمان را در اختیار دارد، از سال ۲۰۱۵ به بعد چهار بار پیاپی قهرمانی لیگ‌ رومانی را به دست آورده است.

یاران حیدری‌راد و موسوی در هفته دوازدهم لیگ رومانی به مصاف تیم کالاراشی خواهند رفت که امین یوسفی‌نژاد بازیکن مازندرانی هندبال ایران را در ترکیب خود دارد.

نظر شما