شناسهٔ خبر: 44195138 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دوست صمیمی مارادونا:

دیگو خود را به کشتن داد/ وارثان مارادونا در حال گیس کشی هستند

استفانو سیسه دوست صمیمی مارادونا پس از درگذشت مارادونا از فرزندان این اسطوره انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "استفانو سیسه"، دوست صمیمی دیگو آرماندو مارادونا درباره درگذشت این اسطوره از شیوه زندگی مارادونا انتقاد کرد.  

به نقل از "فوتبال ایتالیا" سیسه گفت: گزارش‌های زیادی در مورد مرگ مارادونا وجود دارد. مردم انگشت اتهام را به سمت هرچه می‌خواهند می چرخانند، اما این برداشت از صحنه‌های زندگی او است.  دیگو همیشه تنها بود، مردم فقط به مارادونا فکر می‌کردند و درون او را نمی‌فهمیدند.   وقتی او ۱۷ ساله شد، برخورد با او به عنوان یک انسان بسیار دشوار بود، زیرا او شکننده، متواضع و مهربان بود. من ۲۰ سال خاطره شگفت انگیز با او دارم.  

او ادامه داد: در دوره اخیر، مارادونا از نظر جسمی و روحی به خود اهمیت نمی‌داد. او خسته بود و اجازه داد خودش بمیرد و دیگر تمایلی به زندگی نداشت. هرج و مرج خانوادگی که دیگو را احاطه کرده بود به این معنی بود که او از آرامش واقعی برخوردار نبود. حتی اکنون پس از مرگ او هنوز هم وارثان دیگو در حال کشیدن گیس‌های یکدیگر هستند.

سیسه در پایان گفت: حداقل او اکنون می‌تواند در کنار افرادی باشد که بیشتر آن‌ها را دوست دارد. مانند مادر و پدرش، حالا دیگو در صلح است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما